среда, 24. јануар 2018.

BELL - HYPOALLERGENIC ŠMINKA

U današnjem tekstu vam predstavljam jedan za mene novi brend šminke, jer nikada ranije nisam čula za njih.
U pitanju je brend BELL i njihova HYPOALLERGENIC linija proizvoda.
HYPOALLERGENIC je linija proizvoda namenjena osobama sa osetljivom kožom. Naime, osoboma sa bilo kakvim nepravilnostima na licu, koji ne bi smeli da koriste ništa od šminke koja nije hipoalergenska, da im neki sastojak iz određenog proizvoda ne bi dodatno pogoršao stanje na koži. Takođe, cela ova linija je dermatološki testirana.
Ja takvih problema nemam, ali sam htela da isprobam neke od proizvoda koje ovaj brend nudi i prenesem vam svoje mišljenje.



Prvi proizvod koji sam testirala bio je ANTI-REDNESS PRIMER ( Baza za lice protiv crvenila kože).
Baza je zelene boje i smeštena je u staklenu bočicu zapremine 30gr.
Kao što rekoh, s obzirom da joj je uloga da neutrališe crvenilo na licu, njena boja je zelena.
Međutim, kada se lepo utrlja u kožu, zelena boja nestane, ten se izjednači, a crvenilo ublaži.
S obzirom na to da ja samo ponekad imam problema sa crvenilom (kada mi izađe neka bubuljica), meni je ova baza u tim trenucima sasvim odgovarala i radila je ono što tvrdi da radi.
Jedino što mi malo smeta kod ove baze je miris koji je za moj ukus malo jači. Međutim, miris veoma brzo nakon nanošenja nestane.
Kada je nanesem, u prvom mahu mi izgleda kao baza sjajne završnice, međutim, nakon nekoliko sekundi postane mat.
Ravnomerno se nanosi i primetila sam da mi produžava vek trajanja šminke na licu. Preporučujem je osobama sa svim tipovima kože(od suve do masne), koji imaju potrebe za ovakvom bazom.






Drugi proizvod je takođe namenjen korekciji lica, a u pitanju je SKIN CAMOUFLAGE CONCEALER ( Korektor za kolor korekciju lica).
Sadrži četiri korektora, od toga jedan zeleni, jedan roze i dva bež.
Kao što verovatno već znate, zeleni je namenjen za prikrivanje crvenila na koži. Roze neutrališe tamne krugove oko očiju, i uopšte bilo kakve sive ili plave tonove na koži. Bež korektori su namenjeni sakrivanju nepravilnosti, tj. bubuljica.
Zbog svoje veoma masne teksture, lako i ravnomerno se nanosi, a još lakše stapa sa kožom.
Sadrži 12 gr i preporučila bih ga takođe osobama sa svim tipovima kože, uključujući i malo zreliju jer nije suv i samim tim neće dodatno isušivati lice i uvlačiti se u bore na koži.




Treći proizvod je CREAMY LIPSTICK ( Ruž za usne u broju 10).
U pitanju je jedna zanimljiva boja kakvu nemam u svojoj kolekciji, pink sa toplim, skoro crvenim podtonom. Završnica ovog ruža je sjajna, tako da nisam primetila da mi isušuje usne. Odlično je pigmentovan i nanosim ga uvek samo u jednom sloju. Kada se skida, takođe se skida ravnomerno bez ostavljanja linija na usnama.
Kada god ga nanesem imam osećaj hidriranosti upravo zbog njenoge teksture, a u istom mahu nema osećaja lepljenja kao što je slučaj kod nekih karmina.
Ukoliko volite ovakve hidratantne i sjajne karmine, preporučujem da nabavite sebi neki iz ove kolekcije.




Poslednji proizvodi su proizvodi koji su me blago rečeno-oduševili!
U pitanju su kremasti stikovi za lice različitih namena ( CONTOUR STICK, ILLUMINATING STICK, BLEND STICK MAKE-UP, CREAMY ROUGE GLOW STICK).



CONTOUR STICK je namenjen konturisanju lica, tj. bronzer u stiku.
Boja ja za moj ton kože idealna, jer je negde na prelazu tople i hladne braon, tako da je ujedno koristim i za konturisanje, ali i za klasično ''utopljavanje'' lica.



ILLUMINATING STICK je kremasti hajlajter, možda moj omiljeni proizvod od svih o kojima vam danas pišem. U pitanju je hajlajter u roze boji, sa gomilom srebrnih i zlatnih čestica u sebi. Mislim da je ovo ton hajlajtera koji će odgovarati svima jer je njegova boja neutralna, a intenzitet se vrlo lako nadograđuje do željenog.



BLEND STICK MAKE-UP su u stvari puderi u stiku, mada ih ja često koristim i umesto korektora. Nanosim ih tako što ih direktno iz pakovanja nanesem na lice, a potom samo utapkam sunđerom za šminkanje. Daju mi skroz zadovoljavajuću prekrivnu moć jer nemam nekih većih nepravilnosti na licu. Hidratantni su, nimalo suvi i ne uvlače mi se u sitne linije oko očiju i nosa. 



CREAMY ROUGE GLOW STICK je kremasto rumenilo. Ovo je prvo kremasto rumenilo u mojoj kolekciji i ne prestajem da ga koristim od kako sam ga uzela. U pitanju je braon boja rumenila sa narandžastim podtonom. Na prvi pogled deluje intenzivno, međutim, na licu izgleda nežno, umereno i suptilno baš kao što ja volim. Kada žurim, znam da pored tečnog pudera ili BB kreme nanesem samo njega i igledam baš sveže i blistavo jer u sebi sadrži dosta zlatnih čestica.




Svi stikovi sadrže 6.5 gr. hidratantni su, ali i meni sa mešovitom kožom baš prijaju. Osobe sa suvom kožom, ovo će biti savršenstvo za vaš ten.
Veoma sam zadovoljna ovim brendom, i celom HYPOALLERGENIC linijom, i vama od sveg srca preporučujem da probate neki od proizvoda iz njihovog asortimana ako već niste.
Ja sam svoje nabavila preko MOYA DROGERIJE, i divne žene Ivane koja stoji iza te parfimerije. Njen INSTAGRAM profil -ivana.bojovicca

6 коментара:

  1. all products sounds amazing, my dear :D

    NEW REVIEW POST | MAC: PREP + PRIME HIGHLIGHTER BRIGHT FORECAST <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam nikako čula za ovaj brend niti sam probala to, ali mi se čini kao jako zanimljiv brend i kao veoma kvalitetna šminka. Drago mi je što si nam prikazala ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da se i vama svidjaju proizvodi, za mene su bili pravo otkrice i ne prestajem da ih koristim, narocito hajlajter. ��❤

    ОдговориИзбриши