уторак, 20. март 2018.

CRYSTAL DERMA KOZMETIKA

CRYSTAL DERMA D.O.O je kompanija osnovana 2006. godine u Beogradu i bavi se proizvodnjom dermokozmetičkih i kozmetičkih preparata.
Osnivač i vlasnik je Suzana Koprivica - Lujić, diplomirani farmaceut i specijalista farmaceutske tehnologije.




Sa njihovom kozmetikom sam imala prilike da se upoznam pre nekog vremena, kada su mi poslali svoje proizvode na testiranje, pre toga nisam koristila ništa iz njihovog asortimana.

Prvi proizvod koji sam dobila je Crystal Derma Antisolar DD krema.
Antisolar krema je namenjena svakodnevnoj nezi kože tokom cele godine. Pogodna je za sve tipove kože, lagane je teksture i ne sadrži komedogene supstance.
Posebno se preporučuje osobama svetlije puti, osobama sklonim nastajanju pega i drugih pigmentacija pod uticajem sunca, kao i osobama na terapiji fotosenzitivnim lekovima.
U pitanju je krema koja se nanosi ravnomerno na prethodno očišćenu kožu lica, vrata, dekoltea i ruku, neposredno pre izlaganja suncu.
Dolazi u pakovanju od 30ml i ne sadrži parabene i mirise.
Krema je blago roze boje, međutim, prilikom nanošenja se njena boja izjednači sa vašim tenom.
Brzo upija i ne ostavlja nikakvu masnu teksturu na koži, što mi se posebno sviđa i opravdava činjenicu da će odgovarati svim tipovima kože(od suve do masne).
Sadrži SPF 20 i biće odlično rešenje za zaštitu kože od sunca tokom leta. 
Takođe, pruđa Anti-age efekat, sprečavajući vidljive znake starenja. Prvi znaci fotostarenja kože su suvoća, perutanje, hiper i hipo pigmentacije.
Crystal Derma Antisolar krema sadrži ektoin.
Ektoin je prirodna, novootkrivena supstanca koja štiti ćelije kože od nepovoljnih uticaja spoljašnje sredine, i takođe dugotrajno povećava hidrataciju i elastičnost kože.
Moje mišljenje je da je ova krema idealno rešenje za sve osobe 20+, koje u toplim letnjim danima traže rešenje za prevenciju od sunca i UV filtera.




Drugi proizvod je Crystal Derma Professional glicerinska krema za ruke.
Krema dolazi u pakovanju od 75 ml, sadrži silikonsko i nevenovo ulje, pčelinji vosak i vitamin E.
Ova krema je veoma bogate strukture, odlično neguje suve i oštećene ruke, a pritom je koža vrlo brzo upije.
Ima izuzetno prijatan miris, mene čak podseća na miris citrusa.
Volim da je nosim u torbi kada negde idem jer brzo upija, i mogu sa lakoćom da je koristim gde god da se nalazim.
Ruke vam nakon nanošenja budu mekane i lepe, i taj osećaj traje dugo po nanošenju.




Treći proizvod je Crystal Derma Neven krema, sa pantenolom i alojom.
U pitanju je jedna hidratantna krema namenjena osetljivoj koži, koja stimuliše obnavljanje ćelija kože, neguje, štiti i umiruje osetljivu kožu i čini je mekom, nežnom i baršunastom.
Sadrži 125 ml, a primetila sam i da krema u svom sastavu sadrži organski ši buter, za koji znamo da je odličan sastojak kada je nega u pitanju.
Miris ove kreme ima slatku notu u sebi iako miriše pretežno na neven. Meni se baš dopada i takođe mi se sviđa to što miris ostaje dugo na koži nakon nanošenja.
Nanosim je i na lice, s tim što izbegavam predeo oko očiju što i vama savetujem. Mada, najviše volim da je koristim za telo jer je izuzetno bogata i pruža mi odličnu hidrataciju.






Poslednji proizvod je Crystal Derma Vazelin.
Vazelin je namenjen svakodnevnoj nezi i zaštiti kože ruku i tela, i posebno je pogodan za zaštitu od nepovoljnih vremenskih uticaja i hemikalija.
Takođe je namenjan i nezi usana i suve kose.
Ja ga nanosim na sve delove tela koji su mi malo suvlji (kolena, laktovi), mada najviše volim da ga nanosim na usne, jer mi pomaže u sprečavanju suvoće i ispucalih usana.
Sadrži 10gr i veoma proivod je smešten u praktično pakovanje koje pruža lako apliciranje.




Crystal Derma je ispunila moja očekivanja i drago mi je što sam imala prilike da isprobam njihove proizvode, što i vama svakako savetujem ukoliko vam se neki proizvod čini zanimljivim i mislite da će zadovoljiti vaše potrebe.
Njihovu kozmetiku možete pronaći u apotekama, kao i bolje snabdevenim drogerijama, a cene su im zaista pristupačne u osnosu na kvalitet koji dobijete za novac koji platite.

Da li ste vi probali nešto od ove kozmetike, i ako jeste, šta mi preporučujete? ♥

8 коментара:

  1. Iskreno prvi put cujem za ovu kozmetiku,ali recenzija je veoma dobro uradjena 😄

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20. март 2018. 14:04

    Odličan post, draga.
    Hvala ti na preporuci za ove divne proizvode, ja ih nisam još uvjek probala, ali ću ih svakako potražiti, i isprobati. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  3. Cula sam za ovu kozmetiku ali nikada nista nisam probala, nadam se da ce se to promeniti u skorijem periodu. Odlican post, bas mi se svidjaju proizvodi.
    www.jfashionlover.com

    ОдговориИзбриши
  4. Letos sam imala prilike da probam par njihovih proizvoda i zaista su odlični. Ova DD krema je fenomenalna, ja je imam još malo u bočici.Miram nabaviti novu :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing Blog! I'm You new follower with GFC ! (399)
    These products looks so good!

    Giulia
    http://bigiublog19.blogspot.it

    ОдговориИзбриши