петак, 14. април 2017.

IMPALA tečni i kameni puder - moj trik za savršen ten!


Impala puderi - Ovako ja dolazim do savršenog tena



Gotovo sve devojke traže pudere koji imaju dobru prekrivnu moć kako bi prekrile eventualne nesavršenosti, bubuljice, crvenilo i sl. a da pritom oni sadrže i zaštitni faktor u sebi, da se lepo stapaju sa kožom, da imaju pristupačnu cenu, da ne oksidišu, a nekim devojkama je čak veoma bitno da puder koji koriste bude antibakterijski ukoliko imaju izvesne reakcije na proizvode ove vrste.
 Upravo takve pudere nudi IMPALA, nemački brend koji u svom asortimanu ima i razne druge proizvode, a ja njihove pudere koristim godinama unazad i smatram da će vam moje iskustvo rešiti sve nedoumice.



IMPALA tečni puder koji ja koristim( a postoji jos jedan njihov za masnu kožu koji ja nisam probala) dolazi u tubi i sadrži 30ml. Ovaj puder je dostupan u 5-6 različitih nijansi, pri čemu se svaka sledeća drastično razlikuje od prethodne, pa ukoliko se desi da ne možete naći sebi odgovarajuću nijansu, možete kupiti dva i kombinovati ih, s obzirom na to da ovaj puder u mojoj lokalnoj drogeriji košta svega 300,00 dinara.

Pogodan je za sve tipove kože a kada ga budete naneli, on će vam ostaviti blagi sjaj na licu, međutim, za nekoliko trenutaka će se osušiti i preći u skoro mat stanje, što je prosto nešto što je mene fasciniralo, s tim što je gušće strukture i malo se teže razmazuje.

Veoma je dugotrajan na licu, ja ga uglavnom setujem kamenim puderom, međutim, bilo je dana kada sam negde žurila i bez ikakve brige bih izašla bez stavljanja kamenog pudera preko, a moram da napomenem da imam kombinovanu kožu. Dakle, još jedna njegova pozitivna strana. Takođe, sadrži kolagen, vitamin E i UV filtere, i za sebe tvrdi da je vodootporan, što takođe donekle može da se potvrdi jer se malo teže skida.
                                                                                                    
Moj je u broju 3, i savršeno mi odgovara ta nijansa, a najčešće ga nanosim četkom za puder. Kada nanesem jedan sloj ovog pudera, dobijam neku srednju pokrivnu moć, međutim, kada nanesem i drugi sloj, vrlo lako postignem gotovo potpunu prekrivenost.




Drugi puder koji je takođe od ovog brenda je njihov kompaktni antibakterijski kameni puder. Dostupan je u 7 nijansi, i dolazi u lepo dizajniranom pakovanju od 12gr.
Sadrži ogledalo, kao i aplikator za nanošenje koji me je više puta spasio kada nisam imala četku za puder kod sebe, a ukoliko imate određene reakcije na kamene pudere, mislim da će ovaj biti idealno rešenje za vas jer je antibakterijski.




Moj je takođe u broju 3 i bukvalno ga ne vadim iz torbe, koristim ga godina dana i mogu vam reći da se jako sporo troši, a skoro sam ponovo kupila novi.
Ovaj puder daje dodatnu pokrivenost, nije samo obični puder koji samo matira lice, i mislim da ćete ga obožavati jer može biti zamena za Rimmel Stay Matte kameni puder koji svi uveliko hvale, a cena IMPALA pudera je svega 350,00 dinara.



Nastaviću ova dva proizvoda da kupujem još dugo jer su u potpunosti ispunili sva moja očekivanja i pružili mi sve ono što ja tražim od pudera.


9 коментара:

  1. Samo tako nastavi !! Videla sam tvoj komentar kod Vine i odmah ušla . Poseti moj blog ako želiš : http://emilijanovakovic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Hi I am following you and I hope you follow back 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivna recenzija. Nisam isprobala ovu vrstu pudera, ali inače izbjegavam pudere jer mi ne odgovaraju. Svi koje sam pokušala koristiti naglašavali su mi suhoću kože i to mi se nikako nije sviđalo.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Moj savet ti je, ukoliko imas suvu kozu, da izbegavas pudere koji imaju mat zavrsnicu, posto ce ti dodatno isusiti lice cim se matiraju ili pokusaj da koristis BB kreme ukoliko ti puderi bas smetaju. 😙

      Избриши
  4. http://karlastoriesdiary.blogspot.hr follow her she will follow back

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ranije čula za njih ali ću ih potražiti. :)

    goo.gl/3WBTeG

    ОдговориИзбриши
  6. Dvoumim se da li da kupim ovaj tecni impalin puder. Hvala na recenziji.

    ОдговориИзбриши