среда, 19. април 2017.

Macadamia Natural Oil NoTangle četka

MACADAMIA NoTangle ČETKA ZA KOSU

  



Dugo sam slušala i čitala mišljenja o ovoj četki, a budući da su bila prilično podeljena, rešila sam da je kupim, isprobam je, i javim vama utiske.

’’MACADAMIA NoTangle četka za kosu je specijalno dizajnirana da spreči lomljenje i pucanje zamršene kose i omogući lakše raščešljavanje’’. 

 Divno, zar ne? Ali, da li je istinito?

Mogu sa zadovoljstvom i punom odgovornošću da kažem DA, ova četka je meni promenila rutinu češljanja kose u potpunosti.



Specifičnog je, inovativnog dizajna koji privlači još na prvi pogled, međutim, sastavljena je od fleksibilnih iglica koje vrlo lako klize kroz kosu i u isto vreme raščešljavaju zamršene krajeve.
Iglice su napravljene u dve dužine, pa tako mislim da će lepo prići glavi, a nećete imati osećaj grebanja.

Ukoliko imate suve krajeve i četka vam prilikom češljanja ’’zapinje’’ na krajevima, mislim da je ona idealno rešenje, mada je namenjena za sve dužine i tipove kose, posebno za kosu sklonu mršenju.



Takođe još jedna bitna stvar je da kada pogledate četku nakon česljanja, vidite da su na njoj ostale dlake u svojoj punoj dužini, a ne samo komadići iskidani češljanjem, što smatram najboljom karakteristikom ove četke.
Iglice koje sam pomenula jako prijaju na glavi i na neki način imaju efekat masiranja glave, što je još jedna prednost.
Imam običaj da češljam mokru kosu iako znam da ne bi trebalo, ali se sa ovom četkom osećam sigurnije jer zaista primećujem da mi čak ni tada nije pokidala kosu.



Četku možete naći u Alexandar Cosmetics-u, a njena cena je 875,00 dinara, što smatram da nije preterano s obzirom na kvalitet. Četku dobijete zapakovanu u kutiji, i pored standardne zelene, možete kupiti i u roze i plavoj boji. Mnogi kažu da se jedino ralikuju u boji, mada, nisam probala njih i ne smem da tvrdim.


Jedino što mogu da potvrdim, jeste da je ovo bila još jedna uspešna kupovina!

43 коментара:

  1. Nisam koristila ovu četku. Sviđa mi se kako si je predstavila i moram priznati da izgleda lepo i kvalitetno. :)
    Hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu. Pratim te i želim ti puno uspeha u daljem radu. :*

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Već dugo čitam o ovim četkama i nikako da se rešim da kupim :D
    Odličan post ♥
    Pratim te :)

    ОдговориИзбриши
  3. Thanks a lot :D
    following you via GFC and Google + :D Hope you can follow me back <3

    Great review my dear :D I've similar brush and it is suuuuper useful :D

    NEW REVIEW POST | Finally I’ve TESTED SILISPONGE
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastic post!
    Kisses :)

    Soslu Badem by Dilek

    ОдговориИзбриши
  5. Ja prosto moram da kupim ovo!
    Inače, zapratila sam tvoj blog, uzvrati ako hoćeš. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. i meni sendopada ova cetka, sjajan post zapratrila sam te!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo ti je odlicna kupovina! Ja imam 2, jednu nosim sa sobom a druga stoji u kupatilu, savrsena cetka!

    Zapratila sam te. Poseti moj blog http://frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Obozavam ovu cetku :) i sama sam pisala recenziju za nju i odusevljena sam <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je mnogo dobra 😍 Hvala ti puno, zapratila sam te. Uzvrati ako ti se svidja moj blog ❤

      Избриши
  9. Predivan dizajn bloga, kao i postovi. Nikada nisam koristila ovu vrstu četke, ali mi je simpatičan njihov dizajn. Super post.
    Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  10. What a cool brush!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  11. Puuno ti hvala, stvarno mi je zadovoljstvo sto si mene izabrala. Potrudicu se da ti u sto kracem roku odgovorim na nominaciju. 😍😙❤

    ОдговориИзбриши
  12. Imam ovu cetku, super je, mada mojoj kosi tesko da ista moze pomoci :D
    Pratim te <3

    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  13. Cula sam za ovu cetku, nisam je probala, ali planiram da je probam :D

    Ja sam nova, da li bi zelela da zapratimo jedna drugu, ako bi zelela ostavi komentar na mom blogu i uzvraticu ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Deluje odlično, volela bih da je probam. Hvala ti na poseti i komentaru, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala puno, poseticu naravno. Zaprati me da se druzimo ovde 😊😙

    ОдговориИзбриши
  16. I love these type of hair brushes!
    - I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post! Čula sam za ovu četku i verujem da je dobra. Zapratila sam te, da li bi mogla da mi uzvratiš?

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Great review dear! I follow you back on G+ if you want us to follow each other also in GFC let me know on my blog :)
    My Tester Mania BlogTwitter

    ОдговориИзбриши
  19. Interesting product and great post! Thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: UNPUBLISHED ONE FROM CALIFORNIA
    DON'T MISS: SAILING STYLE

    ОдговориИзбриши
  20. Ovo je moja omiljena četka! Nikada više se ne bih vratila "običnim" četkama jer je samo ova melem za gustu, kovrdžavu i kosu sklonu mršenju.

    ОдговориИзбриши