среда, 12. април 2017.

NYX HIGHLIGHT AND CONTOUR PRO PALETTE

NYX HIGHLIGHT AND CONTOUR PRO PALETTE



Devojke, moram vam priznati da sam dugo izbegavala ovu paletu, misleći da možda neće opravdati cenu i da ću svoj novac baciti uzalud, ipak, rešila sam da je kupim i javim vam svoje utiske o njoj.

Paleta, kao što već znate, služi za konturisanje i hajlajt lica, i sadrži 8 nijansi.
Dolazi u kartonskom pakovanju a na poleđini se nalazi slika kako se paleta koristi, ukoliko niste sigurne. Što se tiče palete, ona je plastična, a svaka nijansa sadrži po 2,70 gr.



                                                                        
Boje su, mogu slobodno reći, puderaste strukture, veoma svilenkaste na dodir i sve su jednako dobro pigmentovane, lepo se blendaju i stapaju jedna sa drugom.
Budući da su boje veoma pigmentovane, ne bih se usudila da ne istresem četkicu pre apliciranja proizvoda na lice. U suprotnom bi ostale mrlje i verujem da bi se mnogo teže to izblendalo, a mi bismo izgledale ‘blatnjavo’.
Zato vam savetujem da je bolje uzeti malo boje kada je ovaj proizvod u pitanju, pa je kasnije nadograditi po ukusu i želji.






                                                                                                                                                            
Prva nijansa, takozvana ‘ledena kraljica’ je šimerasti hajlajter, biserno bele boje, i nešto je između hladnog i toplog tona, tako da će odgovarati većini, a pogotovo svetlijim devojkama koje još uvek nisu našle odgovarajući hajlajter.

Druga nijansa (bela sa kajsija podtonom) je mat, i ja je koristim za setovanje korektora na nosu, čelu, iznad gornje usne i na bradi, a takođe je stavljam ispod kontura na obrazima kako bih vizuelno malo podigla jagodice. Mislim da će lepše stajati devojkama sa svetlijim tenom.

Treća nijansa je svima dobro poznata ’banana’ boja kojom ja uglavnom setujem predeo ispod očiju, ali je naravno vi možete koristiti gde god vama odgovara, kao i sve prethodne.
Za razliku od drugih banana boja s kojima sam se susrela u nekim drugim paletama, mogu reći da me ova oduševila, baš lepo mi posvetli taj deo gde je nanesem, a neko moje mišljenje je da će više odgovarati devojkama sa srednjim i tamnim tenom.

Četvrta nijansa (bež, šampanjac) nije mat, ona ima sitne sitne šljokice u sebi i verujem da bi je devojke koje ne vole jake i upadljive hajlajtere, obožavati. Suptilna je i lepše će stajati na preplanulom tenu.






Peta nijansa(topla braon) je savršeni bronzer koji će vam ugrejati lice i učiniće ga definisanijim.

Šesta nijansa(braon sa sivim podtonom) je hladna boja koja u sebi sadrži puno pepeljaste, i meni dosta puta posluži i kao rumenilo uz neki bronzani make up look.

Sedma nijansa (hladna braon) je baš pogodna za konturisanje, takođe sa puno sive boje u njoj. Verujem da će ona odgovarati svakom tenu, a zamena za ovu boju može biti i NYX rumenilo u nijansi Taupe, koje je gotovo identične boje.

Osma nijansa (najtamnija braon) je dobra za devojke sa tamnijim tonom kože, ja je koristim kao senku jer mi je previše tamna a želela sam i njoj da nađem namenu.



Naravno, i ostale nijanse slobodno možete koristiti i na očima, kao i za popunjavanje obrva.
Naime, kažem da je ova paleta višenamenska i da je ne morati koristiti isključivo za ono za šta je namenjena, budite kreativne i ekonomične.
Takođe, paleta ima specifičan miris koji mene podseća na miris dečijih žvaka, sigurna sam da to neće nikome smetati.

Da se ja pitam, izbacila bih četvrtu i poslednju nijansu iz palete, no budući da je paleta pravljena u profesionalne svrhe, razumem svrhu postojanja i tih boja u njoj.

Paletu možete kupiti u Alexandar Cosmetics-u, a možete je poručiti i sa njihovog sajta online. Moja preporuka vam je da prvo uživo vidite paletu i same procenite da li vam boje odgovaraju pa je tek onda kupite, a takođe postoji mogućnost kupovine samo određenih boja iz palete, ukoliko smatrate da vam nisu potrebne sve. Takođe možete kupiti i samo praznu paletu, na vama je.
Cena palete je 2875,00 dinara, cena pojedinačnog refila 495,00 dinara, a cena prazne palete je 690,00 dinara.




Sve u svemu, nisam se pokajala što sam je kupila i verujem da ću dugo uživati koristeći je,a vi mi pišite vaše utiske!

10 коментара:

  1. Nisam probala NYX , ali sam naručila Makeup Revolution , ali merkam već par meseci NYX u Aleksandru . Jako su slične.Nadam se da se neću pokajati .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo sam se i ja dvoumila izmedju NYX i Makeup Revolution palete ali sam se nekako opredelila za NYX.Stvarno su vrlo slične, medjutim, ako hoćeš da imaš i ovu, sigurno nećeš da se pokaješ ako je kupiš. 😊

      Избриши
  2. videla sam kod nekih jutjubera ovu nix paletu i generalno su svi zadovoljni sa njom! odlicna recenzija!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan recenzija. Paleta je predivna. Stvarno si lijepo je predstavila. Obožavam nude nijanse da je malo za reći :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши