уторак, 11. април 2017.

Naša šminka-naša pravila!




Da li jedna devojka treba drugim ljudima da objašnjava zašto mora da svrati do Lilly ili DM drogerije?

Kako objasniti drugim ljudima da novi karmin koji smo kupile nije ’’iste’’ boje kao jedan koji već imamo, kako im saopštiti da nova paleta senki ne sadrži one već viđene boje?
Da li je potrebno ubeđivati ljude da naš puder ne možemo koristiti večno?

Naravno da NE !

Svako svoju ljubav prema nečemu ispoljava na svoj način, i ne treba mu to osporavati.
Ovaj blog sam napravila sa namerom da okupim sve devojke i žene koje su razumele moje prethodno izlaganje i koje su se bar jednom našle u sličnoj situaciji, koje kupuju šminku sa zadovoljstvom, ne žaleći ni jedan dinar, koje je troše i uživaju u njenim čarima bez ičijih ograničenja.

Ako si i ti jedna od njih, moj blog je pravo mesto za tebe!
Ovde ću pored šminke, govoriti i o kozmetici, deliću sa vama neka svoja iskustva i govoriću o mnogim drugim stvarima koje čine svačiji život lepšim.
Nadam se da ćemo se družiti i zajedno piti omiljenu kafu čitajući moje postove.

Ljubim vas, vaša Anđela.




2 коментара:

  1. Predivan post, draga Anđela. Stvarno se slažem sa tobom po pitanju kupovine. Mnogi ljudi ne razumiju nas žene, kao što to ni mi same ne uspijevamo, u većini slučajeva :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши