недеља, 16. април 2017.

S-HE, DROGERIJSKI MAT BRONZER KOJI NEMA ’’NARANDŽASTI’’ PODTON

DROGERIJSKI MAT BRONZER KOJI NEMA ’’NARANDŽASTI’’ PODTON? O da, postoji!



 Mislim da je većini devojaka problem da pronađu za sebe mat bronzer koji ’’ne vuče na narandžasto’’, a da je pritom drogerijski proizvod i da ima pristupačnu cenu.
Ja sam za sebe pronašla jedan, i želim da prenesem svoje iskustvo na vas.

U pitanju je S-HE bronzer u broju 403.
Po mom mišljenju, ovo je najbolji mat bronzer koji posedujem, vrlo je lepo pigmentovan, (ne previše), što će biti olakšavajuća okolnost devojkama koje su početnici u šminkanju, a jako se lako može nadograditi.



Trusi se kao i svi drugi proizvodi iz ove kategorije, ništa preterano, mada mi to ne smeta jer je u pakovanju od 9 gr, i znam da će mi dugo trebati da ga potrošim.
Ja ga nanosim četkom za bronzer od sintetičke dlake, mada, vi ga možete nanositi čime god ste navikle, sve zavisi od vas.


Vrlo se lepo stapa sa kožom, odlično se blenda, nijansa će odgovarati bukvalno svima, naročito devojkama sa svetlijim i srednjim tenom. Devojke koje imaju tamniji ten, mogu ga koristiti kao bronzer kojim će ugrejati svoje lice pre konturisanja.
Njegova boja se ne može definisati, tj. ne spada ni u tople, ni u hladne nijanse, već neka boja između, i upravo zbog toga vam mogu reći da sam oduševljena njime.



Ima specifičan miris koji uopšte nije jak i nema kojoj devojci ne bi odgovarao.

Kupila sam ga u DM-u, a njegova cena je bila 399,00 dinara. Takođe, ovaj bronzer postoji i u svetlijim nijansama, međutim, one su meni previše svetle i ne bi mi odgovarale.


U ovom slučaju, kvalitet je pobedio cenu! 

21 коментар:

  1. Super post!
    Zapratila sam te: https://janead.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Jako mi je pomogla tvoja recenzija, s obzirom da sam početnik u šminkanju, a ovaj bronzer mi se čini dobrim i pristupačnim! ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da sam ti bila od pomoći.😊 Slobodno kupi ovaj bronzer, nećeš se pokajati! 💄😍😙❤

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj bronze samo odavno probala i delim tvoje utiske. Odličan je i baš dugo traje. :) Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj post mi se jako dopada, kao i ceo tvoj blog.Obozavam ga i pratim ga redovno!♥
    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepo je <3 Slike su extra <3 Pogledaj moj blog ako zelis
    https://saandraaz0.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Razmišljala sam da ga kupim, ali sam dobila Ingrid koji mi odgovara.
    Ubaci svoč ako te ne mrzi, zanima me kako izgleda na koži :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  9. Great post!
    follow or follow?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, ali ovo, definitivno, nije proizvod za mene. Imam jako suhu kožu i svi mat praškasti proizvodi nikako ne odgovaraju mojoj koži.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  11. Puno ti hvala, ulepsala si mi dan svojim komentarom.😙 Pogledacu 😊

    ОдговориИзбриши