петак, 3. август 2018.

DEBORAH MILANO FAVORITI #2

Ako me pratite malo duže, znate da je DEBORAH jedan od mojih omiljenih brendova šminke, i da sve što sam ikada probala od njih, uvek sam bila zadovoljna i ponovila kupovinu.
Danas sam tu da vam pišem o svojim favoritima iz DEBORAH asortimana, a prvi tekst tog tipa sam već nedavno pisala, pa ako niste pročitali, to možete učiniti klikom na link - DEBORAH MILANO FAVORITI #1.

Prvi proizvod koji mi se u ovoj turi izdvojio kao favorit je 24 ORE Perfect  tečni puder.
U pitanju je puder koji je na mom licu bio skoro mat završnice, i najradije bih ga preporučila osobama sa normalnim do masnim tipom kože.
Lepo se stapao sa kožom i podjednako dobro se nanosio sunđerom i četkicom od sintetičke dlake.
Ovaj puder sadrži i SPF 10, tako da je dobro rešenje za letnji period.
Nijansa koju sam ja imala je 02, i problem kod nje je bio što mi je bila suviše tamna.
Puder sadrži 30 ml i smešten je u veoma luksuznoj staklenoj bočici koja odaje utisak prefinjene i skupe šminke.






Drugi proizvod je 24 ORE Perfect korektor u stiku. U pitanju je korektor veoma lagane i nemasne teksture, tako da bih ga vrlo rado preporučila osobama sa svim tipovima kože jer se meni nije uvlačio ispod očiju i nisam imala nikakvih problema sa njim.
Dobijete dosta proizvoda unutra za cenu koju plaćate, a kvalitet je odličan.
Nijansa koju ja imam je takođe 02, i volela bih da sam imala malo svetliju, jer bi mi ona više odgovarala.






Treći proizvod je njihova Divine Volume & Curves maskara, koja mi se možda i najviše dopala od svih proizvoda o kojima pišem u ovom tekstu.
U pitanju je klasična crna maskara, ali ono što nikako nije klasično i uobičajeno kod nje jeste njen aplikator koji je blago zakrivljen.
Ja to obožavam kod maskara jer mi pružaju maksimalan volumen i lepo mi razdvoje svaku trepavicu.
Nisam imala nikakvih problema sa ovom maskarom i koristim je svakodnevno. Verujem da ću kupiti novu kada ovu potrošim do kraja.






Da li vi imate nešto od DEBORAH MILANO brenda u svojoj kolekciji? Koji proizvod je vaš favorit?

Нема коментара:

Постави коментар