недеља, 24. јун 2018.

DEBORAH MILANO FAVORITI #1

Kao što možda i sami znate, DEBORAH MILANO je italijanski brend šminke, a na našem tržištu postoji već dugi niz godina.
Pored širokog asortimana, ovo je brend koji se zaista može pohvaliti vrhunskim kvalitetom proizvoda.
Ja sam njihove proizvode prvi put počela da kupujem pre par godina, i od tada pratim njihov rad i širenje spektra proizvoda, kako bih isprobala što više proizvoda, jer su odmah dobili moje poverenje.

U današnjem tekstu vam predstavljam neke od svojih favorita što se tiče DEBORAH brenda.
Prvi od njih je Deborah Hi-Tech rumenilo u broju 52.
U pitanju je rumenilo sjajne završnice, u toploj narandžastojoj boji, sa primesama braon tonova.
U sebi sadrži pregršt sitnih čestica koje reflektuju svetlost, pa mogu reći da mi se ovo rumenilo divno pokazalo na fotografijama, ali i u toplim sunčanim danima, jer tada dolazi do izražaja njegov pun kapacitet i sjaj.




Rumenilo se odlično stapa sa kožom i dobro izgleda i preko tečnog pudera koji nije fiksiran puderom u kamenu ili prahu.
Lepo i lako se nanosi na obraze, ne ostavljajući fleke i jasne linije.
Nanosim ga nekim malo gušćim četkicama od sintetičke dlake, jer mi tada bude pigmentovanije.
Možete ga dozirati i nadograđivati do intenziteta koji želite da postignete, u zavisnosti od trenutka, prilike i vašeg ukusa.
Ukoliko vam konkretno ova boja ne odgovara, imaju još gomilu drugih, pa mislim da svako može odabrati neko po svom ukusu.




Drugi apsolutni favoriti su njihovi karmini, konkretno oni koje ja imam su Deborah Atomic Red Mat u broju 04 i Deborah Milano Red Lipstick u broju 12. Prvi je mat, a drugi ima sjajnu završnicu.




Mat verzija je u divnoj nude-braon boji koja ide uz svačiji ten i svaki podton kože. U pitanju je jedna univerzalna nijansa koju bi trebalo svaka žena da poseduje ukoliko voli neutralne nijanse karmina.
Iako je njegova formula mat, nimalo ne suši usne i ne skuplja se u rubovima usana.
Izuzetno je postojan, lagan i prijatan na ustana. Kad ga nosim, kao da ni nemam karmin, a usne mi izgledaju punije i svežije.
Pakovanje je crno, mat, izuzetno kvalitetno i luksuzno napravljeno. Po mom mišljenju, ovo je savršena dnevna nijansa karmina za moj ukus.




Drugi karmin je čista suprotnost od prvog. Njegova završnica je sjajna, a boja vatreno crvena sa narandžastim podtonom. Prava jedna nijansa za leto.
Iako je sjajan, takođe je vrlo postojan, prijatan i ne suši usne nimalo.
Na vama je samo da odaberete kolekciju koja vam se više sviđa, nijansi ima zaista puno.




Sledeći favoriti, i proizvodi za koje vam od srca preporučujem da probate ako niste su Deborah 7 Days Long lakovi za nokte, kao i Deborah Quick Dry Top Coat.
Lakovi koje ja imam su u broju 787 (bordo-ljubičasti) i 740 (kreč beli).
Oba imaju po 11 ml, što je odlična količina za proizvode ovog tipa.
Nijansu 787 obožavam da koristim u toku cele godine jer inače volim bordo i ljubičaste nijanse i smatram da se uklapaju u sva godišnja doba, a 740 obožavam da nosim na leto kada često radim sebi ''frecnh'' tehniku.
Postojani su i uz dva sloja dobija se njihov puni intenzitet. Uz dodatak Deborah Top Coat laka, zaista mogu da traju i 7 dana, kao što je njihov naziv.
Takođe imaju mnogo nijansi i možete pronaći odgovarajući za sebe.





DEBORAH MILANO šminku možete pronaći u Lilly i Jasmin drogerijama, kao i bolje snabdevenim parfimerijama.

Koristite li vi DEBORAH MILANO šminku, i koji su vaši favoriti? ♥

Pratite me na INSTAGRAMU- @andjiki
Pratite me na FACEBOOK-U- Limited Edition Lady-Beauty & Fashion Blog 

Нема коментара:

Постави коментар