петак, 22. јун 2018.

DUŽA I GUŠĆA KOSA ZA 2-3 MESECA? BIOMELEM REVITABION

Verujem da je većina ljudi nekada imala problema sa kosom, a razlozi za to mogu biti različiti. Počevši od loše ishrane, zdravstenih problema, stresa, preko nedostatka gvožđa u organizmu ili gena, gubitak kose zaista je veliki problem u društvu.
Ja zaista nisam imala takvih problema sve do pre par godina, kada sam počela učestalo da koristim fen, prese i razne uvijače za kosu.
Toplota, nepravilno i stalno korišćenje, dovelo me do toga da sam zaista izgubila veliku količinu kose, a da nisam ni primećivala.

Moja kosa je uvek bila zdrava i gusta, pa sam mislila da mogu to da zloupotrebljavam i da je ne održavam kako treba. Međutim, grdno sam se prevarila.
Brend koji je u mojoj porodici postao tradicija je BIOMELEM. Njihove proizvode za kosu koristila je moja baka, zatim majka, a sada i ja.
Biomelem je zaista jedna kompanija koja je odavno dobila naše poverenje i u koju se uzdamo i verujemo joj.




Pored šampona, oni u svom asortimanu imaju i jedan, mogu slobodno reći čaroban proizvod koji podstiče rast kose, a u pitanju je REVITABION - R 10 000.
Staru verziju tog Revitabiona imamo u kući i mislim da je star preko 20 godina. Međutim, on je imao neograničen rok trajanja, pa smo ga zato zadržali i koristili sve do nedavno kada sam ja probala novi, sa poboljšanim sastavom.





REVITABION se koristi tako što se svakodnevno, a naročito posle pranja kose nanese na kožu glave i dobro umasira u vlasište.
Ja ga koristim posle svakog pranja, nakon što kosu izvadim iz peškira. 
Proizvod ima odličnu prskalicu koja nije prejaka, pa je zaista omogućena jednostavna upotreba.



Miris je malo jači, međutim, nakon što ispari, ne zadržava se u kosi.
Rezultati koje sam primetila nakon skoro dva meseca su zaista fascinantni, jer mi je za to vreme kosa porasla za nekih 7-8 cm.
Ja sam ga nanosila samo na regiju iznad čela jer mi je tu kosa bila najređa i najtanja, a rezultate možete videti na mom instagramu u instagram pričama koje vam svakodnevno stavljam - @andjiki




Pored kose koja zaista raste uz pomoć ovog proizvoda, on ima još 10 efekata na kožu glave i kosu:

1. 10.000 novih dlaka na 600cm2
2. Rezultati vidljivi za 84 dana
3. Bolji (i isplatljiviji) od transplantacije kose
4. Usporava i smanjuje opadanje kose
5. Smanjuje zaliske i ćelavost
6. Ubrzava rast kose
7. Povećava debljinu dlake
8. Povećava gustinu kose
9. Smiruje upalne procese na glavi
10. Jača kosu i daje joj zdrav sjaj




Proizvod sadrži 200 ml, što je odlična količina za ovaj proivod. Ja ga koristim nekih dva meseca i nisam potrošila ni trećinu.
Ovaj, kao i mnoge druge BOMELEM proizvode možete poručiti sa njihovog sajta(OVDE), u drogerijama ili apotekama.

Da li vi imate neki problem sa kosom, i ako da, kako ga rešavate? ♥




Нема коментара:

Постави коментар