субота, 9. јун 2018.

MANZARA.HR - SAJT NA KOJI BI TREBALO DA OBRATITE PAŽNJU!

Pozdrav svima, danas vam pišem o online kupovini koju i sama mnogo volim i svima preporučujem.
Sajt koji vam ovoga puta preporučujem je MANZARA.HR, hrvatski sajt sa veoma velikom ponudom stvari i još boljim cenama.
Gledajući tako po internetu, bila sam u potrazi za nekom letnjom obućom i naišla sam upravo na ovaj sajt i na njihovu- obuću
Mogu vam reći da sam se zaista prijatno iznenadila koliko imaju širok asortiman proizvoda, pogotovo sandala za kojima i jurim jer su mi neophodne za leto.
U nastavku ću vam predstaviti fotografije nekih sandala, i reći šta mislim o svakim.


Prve sandale su ove pod nazivom Janette, u roze boji.
Ove sandale su meni predivne i ako mene pitate, za ovo leto savršene.
U pitanju je kao što rekoh, svetlo roze boja koja će se slagati sa bilo kojom odevnom kombinacijom da nosite. Lepo bi se kombinovale uz bele pantalone, teksas suknje ili šorceve.
Oduševile su me, i najverovatnije ću njih poručiti za sebe.


Druge sandale su ove crne, pod nazivom-Charity.
U pitanju su jedne klasične crne sandale koje će se verujem dopasti svima jer su prilično univerzalne i mogu se lako kombinovati, što zbog samom modela, što zbog crne boje koja ide apsolutno uz svaki komad odeće. Mislim da bi trebalo da obratite pažnju i na njih.



Treće sandale su ove crvene, pod nazivom- Kelsey.
Kao što vidite, ove su potpune ravne i nemaju štiklu, što ostavlja mogućnost i devojkama koje ne vole visoke potpetice, da odaberu nešto za sebe.
Napred imaju zlatne detalje, koji savršeno idu uz crvenu boju po mom mišljenju.
Veoma su neobične, a pritom jako lepe i verujem da će biti odlične jer deluju jako kvalitetno, a cena im je opet sa druge strane pristupačna i za svačiji džep.



Četvrte po redu su ove sandale-papuče, pod nazivom- Jaclyn.
U potpunosti su bele, a napred imaju takođe beli cvet koji ih po mom mišljenju upotpunjuje i čini još lepšim.
Deluju mi prelepo, a verujem da su uživo još lepše.

Kao što rekoh na samom početku, preporučujem da obratite pažnju na ovaj sajt, a naročito na njihovu- obuću, koja je predivna. 

Recite mi, da li ste vi možda čuli ili poručivali nešto sa ovog sajta ranije? Ako jeste, kakva su vaša iskustva?


Нема коментара:

Постави коментар