понедељак, 27. новембар 2017.

50 SHADES OF GREY

Znate da sam pre odredjenog vremena poručila neke stvari sa interneta, i sada vam neke od njih predstavljam. Drago mi je da su sve stvari kao i uvek ispunile moja ocekivanja.

You know that I bought some things from the internet some time ago, and I'm presenting some of them to you now. I'm glad that all things have always fulfilled my expectations.



Kako nam se blizi zima, ja sam iz tog razloga najpre kupila džemper i čizme.

As we were getting close to winter, I bought a sweater and boots for that reason.



Džemper je napravljen od izrazito mekanog i prijatnog materijala, topao je i obožavam da ga nosim u ovim prvim snežnim danima.

Veličina ovog džempera je one size i bice taman devojkama moje građe.

The sweater is made of extremely soft and pleasant material, it's so warm and I love to wear it in these first snow days.

It is one size and will be good for girls of my body physiognomy.



Sweater was bought on Rosegal.com website.
BUY SWEATER - HERE

Čizme su me posebno oduševile jer nemam nijedne slične. Baš su duge, meni iznad kolena. Udobne su za nošenje iako imaju malu štiklu. Pozadi se vezuju i obožavam što imaju taj detalj.

Takođe su veoma tople i preporučujem da obratite pažnju na njih ako ste planirale da kupujete čizme za zimu koja nam stize!

Boots scoffed at me because I do not have any similar ones. They are long, above my knees. They are comfortable to carry although they have a small switch. They bind back and I adore that they have this detail.
They are also very worm and I recommend that you pay attention to them if you planned to buy winter boots!





Boots was bought on Dresslily.com website.
BUY BOOTS - HERE

Ja ne bih bila ja, da nisam poručila i teksas jaknu i torbu. Jakna svakako nije zimska jer je pocepana svuda, kao što vidite, ali ću je čuvati za proleće jer volim ove jakne koje su nekako fazon devedesetih godina. Torba mi se takođe mnogo dopada. Prvo zbog sive boje koju sve češće nosim, a drugo zbog njenog oblika.
Nije ni previse mala, ni velika, taman je kako treba. Nosim je svuda jer se lako kombinuje sta god da obucem. Ima na sebi onaj efekat zmijske koze i bas je kvalitetna.

I would not be myself if I did not order denim jacket and one bag. Jacket certainly is not for winter because it is destroyed everywhere, as you can see, but I will keep it for spring, because I love these jackets, which are somehow a part of the nineties. I also like the bag very much. First because of the gray color and the second, because of it's shape.
It's not too small, not big, it's just right. I wear it everywhere because it's easy to combine with whatever I'm wearing. It has the effect of a snake's skin on it and looks very luxury.




Denim jacket was bought from Rosegal.com website.
BUY DENIM JACKET - HERE



BAG was bought from Zaful.com website.
BUY BAG - HERE 

Sve je izuzetno povoljno, mozete to i sami proveriti klikom na linkove koje sam vam ostavila.

Nastavite da čitate moj blog, spremam vam još puno fashion kombinacija! ♥ 

Everything is extremely cheap, you can check it by yourself, just click on the links that I left you.

Continue to read my blog, I'm still preparing you a lot of fashion combinations!


















13 коментара:

  1. Ove stvari koje si poručila su odlične. Mnogo mi se dopadaju. Pogotovo ova jakna, zaista je idealna i mislim da će ti odlično poslužiti i za proljeće ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Nice outfit, u look fantastic.
    So interesting post daring,love it!
    Wish you nice day!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Beautyful look. I like this outfit. Great jacket.

    ОдговориИзбриши
  4. hello darling, great post. Beautiful sweater, I would like to start it :)

    I add to the watched and invite to me :)

    ОдговориИзбриши
  5. The gradation sweater looks so nice on you and how you paired it with over the knee boots is just smart! Love your stylish casual look <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne stavi si poručila. Čizme mi se najviše dopadaju.
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepe stvarcice si odabrala :) Uzela sam identicne cizme i delimo misljenje ❤

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши