петак, 22. март 2019.

FSJ shoe time ♥

Zdravo svima, dobrodosli na moj blog! 

Danas vam predstavljam sajt FSJ SHOES, a posebno cipele sa ovog sajta koje su mi privukle najvecu paznju.

Kako nam je prolece vec stiglo, u ormare odlazemo patike i zimsku obucu, a na red dolaze cipele i sandale.

Na ovom sajtu postoji zaista veliki izbor istih. Od klasicnih cipela u jednoj boji, do neobicnih i sarenih.
Mislim da bi svako za sebe mogao da pronadje neke.

Sve te cipele o kojima govorim mozete pogledati ovde - kitten heels


Jedna od kategorija koja se meni najvise dopala je gold kitten heels


Ne verujem da se pitate zasto je to tako, jer ako me pratite, znate da obozavam sve sto je zlatno ili sto bar ima zlatne detalje na sebi.

Kad sam vec kod zlata, kako da ne spomenem i red kitten heels
Jer sve sto je zlatno ne ide bez crvene boje, zar ne?

Po mom misljenju, crne, crvene i zlatne cipele treba da ima svako u svojoj kolekciji jer se lako kombinuju uz skoro svaku kombinaciju i sa njima ne mozete pogresiti.


ENG: 

Today I am presenting you the FSJ SHOES website, and especially the shoes from this site that have attracted the most attention. As the spring has already arrived, we leave the shoes and winter shoes in the closet, and shoes and sandals come to the line. On this site there is a really large selection of them. From classic shoes in one color, to unusual and sarena. I think that everyone could find something for themselves.





Нема коментара:

Постави коментар