четвртак, 31. август 2017.

KUPOVINA SA SAJTA BeautyBigBang


Kupovina preko interneta ima svoje dobre, kao i loše stvari.

Dobra stvar je što možete poručiti neku stvar koju inače ne možete nabaviti u svojoj blizini, ili recimo u svojoj zemlji, a loša stvar je što nikada sa sigurnošću ne znate da li će vam stići proizvod identičan proizvodu '' na slici '' koji ste poručili.
Ja zaista volim kupovinu preko interneta, i do sada nisam imala nikakvih negativnih iskustava.
U ovom postu, kao što već vidite po naslovu, pišem vam o svojoj kupovini sa sajta BeautyBigBang.
U pitanju je sajt na kome se prodaju proizvodi iz domena šminke, kozmetike, kao i pribora za nokte.
Ja sam se odlučila da poručim tri stvari, dva seta četki za šminkanje i jednu paletu senki.





Prvi set je kombinovani, odnosno, set koji sadrži 11 četki i za lice i za oči. 

Četke su od sintetičke (veštačke) dlake, a sama drška je od bambusa. Kvalitet je zaista na zavidnom nivou, sve četke koristim i mnogo sam zadovoljna.
Prilikom pranja nijedna dlačica nije ispala, ovaj metalni deo se nije odvojio, a sama dlaka je izuzetno mekana i ne grebe lice, što je najbitnije.
U ovom setu ima četki koje se mogu koristiti za puder u kamenu, bronzer, hajlajter, rumenilo, senke za oči, kao i za tečne proizvode, poput korektora i tečnog pudera.
Ukoliko želite, mogu vam pisati detaljnu recenziju, gde ću opisati svaku četku pojedinačno.




Wooden Handle Makeup Brush - BYE HERE

Drugi set četki sadrži 12 četki namenjenih samo za oči.

U setu dobijate četke za blend, za nanošenje senke, obrve, ajlajner ...
Takođe je u pitanju sintetička dlaka, i njima sam prezadovoljna.
Uz pomoć njih se našminkam mnogo brže nego što to inače radim jer svaka četkica kao da radi umesto mene, zaista neverovatno.
Ukoliko želite detaljnu recenziju o njima, pišite mi u komentarima ispod teksta.



Black Make Up Brush Set - BYE HERE

Treća stvar koju sam poručila je kao što rekoh, paleta senki.

U pitanju je paleta koja sadrži 40 boja, različitih završnica.
Naime, u paleti dobijate mat senke, senke sa šljokicama i sa metalik efektom.
Nisu sve senke u paleti dobro pigmentovane, više mi se dopada pigmentacija tamnijih senki nego hajlajt nijansi.
Uprkos tome, smatram da je ovo dobra paleta za dnevnu šminku, puna neutralih tonova, koja ne zahteva mnogo dramatičnih boja.
Takođe, pored ove palete sa neutralnim nijansama, u ponudi je i paleta sa baš raznovrsnim bojama, poput roze, zelenih, plavih, tako da možete izabrati onu koja je po vašem ukusu.



Eyeshadow Palette - BYE HERE 


Senke koje sam koristila da postignem ovu šminku su:


Na porudžbinu sam čekala jedno tri nedelje, ukoliko nekoga zanima, a sve u paketu je stiglo neoštećeno i dobro obezbeđeno za transport.
Ukoliko odlučite da poručite nešto sa ovog sajta, dodatni popust možete ostvariti tako što ćete prilikom kupovine iskoristiti kupon kod ''  LEL10 '' ( The 10% Off code)

Da li je neka od vas već poručivala sa sajta BeautyBigBang i kakva su vaša iskustva? ♥






16 коментара:

  1. Odlične stvari si poručila. Ja sam stvarno zadovoljna. Nisam poručivala nikada sa njega, ali sve više razmišljam da uzmem nešto. Mnogo mi se dopada ova paleta ❤️❤️❤️
    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Nice makeup kit.
    Brushes are very good.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Great brushes :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan izbor četkica!
    Baš sam danas naručila četkice i razmišljala da uzmem ove sa drvenim drškama. Set mi je privukao pažnju zbog ovih malih četki za lice, praktične, i mogu u svaki neseser da stanu. Pošto kažes da su dobre, videću u nekim narednim kupovinama da ih uzmem. :)

    by Kika

    ОдговориИзбриши
  5. Videla sam cetkice na instagramu i jedva sam cekala da objavis ovaj post. Izgledaju jako lepe! Svi ovi sajtovi imaju odlicne i kvalitetne cetkice koje su takodje i povoljne. :)

    Giveaway- https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga! Cetkice su prelepe, kao i paletaa :).
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. I sama volim ovaj sajt i porucujem sa njega. Istu paletu posedujem, odusevljena sam. Cetkice mi takodje izgledaju odlicno, odlicna kupovina :)

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  8. Ovaj set crnih četkica su super,izgledaju dosta elegantno.Divan post.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  9. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    ОдговориИзбриши
  10. That is a great haul :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши