понедељак, 14. август 2017.

Rosegal Wishlist #4 - Rosegal summer 2017 Promotion

 Rosegal summer 2017 Promotion

Povučena lepim iskustvom kada su stvari sa ovog sajta u pitanju, reših da ponovo poručim po nešto.
Ovoga puta, odlučila sam da to budu malo ženstveniji i elegantniji komadi.

Pažnju mi je prva privukla ova bela, plišana haljina. Poručujem je u M veličini iako nosim S, koliko mi se dopala.

Criss Cross Backless Velvet Short Club Bodycon Dress



Zatim, odabrala sam bež salonke, i one izgledaju ovako:



I na kraju, svidela mi se ova mala, srebrna torbica. Čini mi se da ide uz svaku kombinaciju i da ću je lako kombinovati.

Push Lock Chain Cross Body Bag


To bi bilo sve što me tiče Rosegal.com sajta, javljam vam utiske čim paket stigne!

If you want to buy from this website, just use the Big code '' RosegalChen   ''
and you have 10%-20% OFF.

14 коментара:

  1. Moram iskreno reći da mi se sve stvari dopadaju. Rijetko mi se koje salonke sviđaju, ali ove su mi predivne! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Salonke su predivne, odlican post.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Nice white dress. :) This bag looks so beautiful. :)
    XOXO

    ОдговориИзбриши
  4. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ОдговориИзбриши
  5. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Haljinica mi se jako sviđa!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши