недеља, 29. јул 2018.

LITTLE GREEN DRESS

Although we can not wait for a little more beautiful day, the summer is very much in progress and it's time for summer, light dresses.
Just one of these is my one with the ROSEGALwebsite.

Iako nikako da docekamo malo lepse dane, leto je uveliko u toku i vreme je za letnje, lagane haljine.

Bas jedna takva je ova moja sa ROSEGAL sajta.




It's a summery, glittering dress in green and white. It is very comfortable and comfortable to carry, and can be easily combined with some neutral sandals or moccasins.
It was very good, you can look at it yourself on the site. I took the size of S, and it suits me perfectly.

U pitanju je jedna letnja, leprsava haljina u zeleno-beloj boji. Vrlo je prijatna i udobna za nosenje, i moze se vrlo lako kombinovati uz neke neutralne sandale ili mokasine.
Bila je veoma povoljna, to mozete pogledati i sami na sajtu. Ja sam uzela velicinu S, i savrseno mi odgovara. 





I can freely say that I have grown green again since I have this dress!
How do you like my dress?

Mogu slobodno da kazem da sam ponovo zavolela zelenu boju od kako imam ovu haljinu!
Kako se vama dopada moja haljina? 




Нема коментара:

Постави коментар