понедељак, 18. децембар 2017.

Zaful christams deals - Wishlist #9

Nastavljamo u duhu aktuelnih snizenja. Danas vam pisem o Christams deals snizenju na Zaful sajtu.
Konkretno, pisem o TOP 10 obući sa ovog sajta.
~We continue in the spirit of actual deals. Today I am writing to you about Christams deals reduction on Zaful site.
In particular, I am writing about TOP 10 shoes from this site.



Ove cizme su preslatke! Imam slicne i pritom su jako udobne. 
~These boots are beautiful! I have similar and they are very comfortable.


Ove deluju jako udobno i toplo! 
~These are very comfortable and warm!


Ove se mogu kombinovati bukvalno uz svaki komad odece.
~These can be combined literally with every piece of clothes.


Ove su takodje jako lepe, mogu se lepo kombinovati i verujem  da su bas udobne. 
~These are also very nice, they can be combined well and I believe they are comfortable.


Ove salonke su savrsene!
~These pumps are perfect!



Jako zanimljive i unikatne cipele. 
~Very interesting and unique shoes.


Interesantan model i specificna boja. 
~Interesting model and specific color.


Ovakve imam i savrsene su! 
~I have this and they are perfect!


Unikatne i urbane, bas mi se svidjaju.
~Unique and urban, I like it very much.


Nezne, prefinjene i elegantne. Svidjaju mi se i rado bi ih nosila. 
~Slight, sophisticated and elegant. I like it and I would love to wear them.

Koji komad obuce se vama najvise svideo? Da li kupujete sa Zaful sajta i kakva su vasa iskustva, pisite mi? 
~Which piece of shoes did you like most? Do you buy from Zaful site and what are your experiences, write to me?




















Нема коментара:

Постави коментар