петак, 29. децембар 2017.

ZLATNA SENKA I CRVENI RUŽ | PREDLOG ŠMINKE ZA NOVU GODINU

Nova godina stiže. Nove želje, novi snovi, nove ambicije nam kucaju na vrata. Da li ste već osmislile šminku sa kojom ćete ispratiti staru, a dočekati novu godinu?
Ukoliko niste, ja sam za vas pripremila jedan predlog.
U pitanju je nepogrešiva kombinacija zlatne i crvene boje. Glamurozna, svetlucava, a opet veoma na neki način svedena i efektna šminka, u zavisnosti od toga šta volite i kakve su vaše preference.




Kada pomislim na Novu godinu, prva asocijacija su mi svakako crveni karmin i zlatna senka, pa sam svoju inspiraciju htela da prenesem i na vas, jer možda nekome fali ideja.
Senke i karmin koje sam koristila u kreiranju ove šminke su kompanije '' Martinović '' o kojima sam vam do sada pisala dosta puta, a verujem da je većina vas već čula za njih.
Senke su im zaista na zavidnom nivou, što se tiče pigmentacije, nanošenja, stapanja sa ostalim bojama, ma sve!

One koje sam ja koristila su sledeće:

* Bež silk, br. 7 - u uglovima očiju, ispod obrve i kao hajlajt na licu.
Ova senka je zaista pravo otkrovenje za mene. U pakovanju deluje kao obična mat bež senka, međutim, kada je nanesete na oči, nastaje magija jer odlično sija i istakne sve što treba. Ovo je ujedno i njihova najprodavanija senka.




* Svetli cimet silk, br. 9 u kombinaciji sa Cimet roze mat, br. 44 - u prevoju kapka kao prvu nijansu. Nju sam stavila precizno u prevoju kapka, i polako je razblendavala ka gore i na taj način senčila oko i dala mu dubinu.
Ove senke su odlične za to jer nekako utople šminku, samim tim što i jedna i druga imaju topliji podton. Senku br. 44 sam koristila i kao rumenilo.




* Zlatna metalik, br. 32 - Moja omiljena nijansa, bez premca. Nju sam nanosila na centar kapka, tako što sam pre nanošenja najpre malo nakvasila četkicu. Senke su pigmentovane i bez toga, međutim, uz par kapi vode, dobiju još veću pigmentaciju i lepše se lepe na kapak. Nije potrebna nikakva baza kako bi se ova senka zalepila, sama po sebi je već dovoljno kvalitetna da daje sebi tu mogućnost.




* Zlatna braon metalik, br. 31 - Nju sam stavila na sam kraj oka i lagano je stopila sa prethodnom senkom u broju 32. Ove dve boje se odlično slažu i stapaju, mnogo mi se dopada kakav efekat imaju u kombinaciji.




Karmin je takođe '' Martinović '' - Nijansa je Trula višnja mat, br. 22. 
Iako piše da je karmin mat, mogu reći da ipak primećujem sjaj u teksturi. Da se razumemo, nikakve šljokice, sedef ili slično, već samo sjaj, što mi se takođe baš dopada iz razloga što mi ovaj karmin nimalo ne suši usne i mogu ga koristiti i osobe sa suvim i ispucalim usnama jer neće smetati i nećete se osećati nelagodno.
Lako se nanosi i prilično je dugotrajan. 




Nadam se da sam vam pomogla oko kreiranja svoje šminke za Novogodišnju noć. Ukoliko neko rekreira moj rad, slobodno neka mi pošalje da vidim.

Do sledećeg čitanja, želim vam srećnu Novu godinu i Božićne praznike. ♥



Prodajna mesta kozmetičkog brenda "MARTINIA" Kozmetike Martinović


Beograd:


"Martinović Kozmetika-Studio Martinia",Beograd,Ul Draže Pavlovića 31, tel.3349078


"LADY LINE"- Parfimerija; Bulevar Kralja Aleksandra 488 a /tel. 011 2860171


"DONA" - Parfimerija; Bulevar Despota Stefana br. 70; Beograd


" MV SHOP",Beograd- Žarkovo,Trgovačka 35, TC-na spratu; tel.060/ 40 45 520


" ANAŽI " , Vidikovac- Beograd ; Vidikovački Venac  67a ; 011/233 40 76

"PANTER" - parfimerija ; Beograd;Meštrovićeva 19 a; Beograd

                                                                               
"TR "RADAK " Beograd,     Marijane Gregoran 69 b ;     tel.064 825 26 83


"M - M" ,SZTR, Beograd. Ul. Džordža Vašingtona bb / tezga br. 322


"Jeca i Kića"TR, Beograd. Ul. Džordža Vašingtona bb / tezga br. 322


Novi Beograd:


"Dućan E" , TC Fontana, Pariske Komune 13,


Zemun:


"RUŽ 9" ; Ul. Prvomajska 81 a; 011/ 2109 160


Pančevo:


"ALFA"  , Pančevo, Ul. Karađorđeva 1;  /tel: 013 331345


Novi Sad                    


" EOS" parfimerija; Ul. Pap Pavla, Novi Sad


"Lorea"  Jevrejska 1   Novi Sad


"Lorea"     SPENS     Novi Sad


Kikinda
Sztr  "SIN" , Ttrg srpskih Dobrovoljaca br.4, / tel.0230 402 140


Bajina Bašta :
" ŽAD"     Bajina Bašta, ul. Milana Obrenovića 6 / tel:031 869 039


Bačka Palanka

8 коментара:

  1. dopada mi se tvoj predlog i ja volim takve boje!
    Na blogu je moj novi post, u pitanju je recenzija zaful jakne <3 https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se sviđa tvoj prijedlog. Zaista je zanimljiv i nije uopšte težak da se odradi ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Divan predlog, prelepo izgleda.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam pre čula za ovu šminku, ali zvuči baš zanimljivo, pogotovo imena koja daju proizvodima :D
    Odličan mejkap. Prva asocijacija za novogodišnju šminku meni je ,,Ma Nova godina je - sve je dopušteno!''. Eto, u skladu s tim ja volim da se natrackam za taj dan ahahah :D

    3. blogorođendan | Instagram

    ОдговориИзбриши