субота, 16. децембар 2017.

OLIVAL ČAROBNA ULJA

OLIVAL je kozmetika sa veoma dugom tradicijom. Pre više od dvadeset godina u Zagrebu, pokrenuta je galenska proizvodnja u porodičnoj kući vlasnika ove kozmetike, pre svega iz sirovina prirodnog porekla, da bi već danas išla u korak sa modernom kozmetikom.
Slušala sam i čitala mnogo različitih mišljenja o ovoj kozmetici, ali sve do sada nisam isprobala nijedan njihov proizvod.
Prvi proizvodi sa kojima sam se susrela su njihova čarobna ulja za telo, lice i kosu za koje mislim da je većina vas već čula, jer su ova ulja jedni od proizvoda po kojima je Olival kozmetika prepoznatljiva.



U svojoj ponudi imaju dva čarobna ulja, naizgled slična, a u stvari vrlo različita.
Prvo ulje je čarobno suvo ulje. Sadrži ulje lešnika, jojobe, makadamije, argana i ruže, a smešteno je u bočici od 50 ml, sa pumpicom.
Pošto bočica ima pumpicu, možete ga vrlo lako dozirati. Sama ambalaža proizvoda je vrlo luksuzna, a miris iako malo jači, veoma prefinjen.
Miris ovog ulja je veoma specifičan, upravo zbog mešavine svih ulja koje sam navela, mada po mom mišljenju dominira miris lešnika i ruže.




Olival suvo ulje koristim u više svrha. Prvenstveno ga koristim za kosu jer je sama njegova struktura veoma bogata i kada ga koristim za to, sigurna sam da će mi krajevi biti lepo nahranjeni i hidrirani. To stvarno jeste tako, i potreban mi je samo jedan pritisak pumpice, a kosa mi je neke srednje dužine.
Ukoliko stavim malo više, desi mi se da mi krajevi igledaju malo umašćeno, ali se to kroz par sati sredi. Moja kosa nije suva a ipak mi je odlično hidrira uz minimum proizvoda, tako da mislim da će posebno odgovarati ljudima sa suvom i oštećenom kosom jer zaista vraća kosi rastresitost, hidrataciju i sjaj, i takođe sam primetila činjenicu da smanjuje elektricitet kose što mi je fascinantno.



Olval suvo ulje koristim i za telo jer mi početkom zime koža zna biti malo suvlja i sklona perutanju. Takođe je minimalna količina potrebna jer se jako dobro razmazuje i brzo upija. Od kad sam počela da koristim ovo ulje, zanemarila sam sve losione i mleka za telo, jer sam shvatila da je ulje zapravo ono što mojoj koži najviše prija. 
Koristim ga i u nezi zanoktica. Naime, pre spavanja ga dobro umasiram u ruke i same zanoktice sa kojima oduvek imam problema, i u tom domenu takođe primećujem razliku.
Ne ukloni mi zanoktice odmah, ali ih omekša i kroz nekoliko dana one se povuku.
Čarobno suvo ulje je namenjeno i nezi lica. Međutim, kako ja imam malo masniji tip kože, još uvek se nisam usudila da ga koristim u te svrhe, ali ne znači da neću. Može se čak i kombinovati sa tečnim puderom, tako da ću ga probati i javiti vam utiske.




Drugo ulje je čarobno zlatno ulje. Takođe ima iste sastojke,pakovanje i služi istoj svrsi, ali je za razliku od prvog puno zlatnih čestica.
Takođe upija u trenu i čini kožu mekanom na dodir. 
Ovo ulje je savršeno za naglašavanje preplanulog tena upravo zbog svojih zlatnih čestica a i zbog činjenice da dodaje malo boje.
Njega koristim isključivo za telo, mada verujem da bi osobama sa suvom kožom lica lepo istaklo blistavost i učinilo im kožu manje suvom.



Ovo je po mom misljenju, pravi dodatak Novogodisnjoj noci jer daje koži blistav i glamurozan izgled. Same zlatne čestice su baš sitne i na prvi pogled slabo vidljive, ali kada se nalazim na dnevnom svetlu ili svetlu kamere, čestice pokažu svoj puni kapacitet i lepotu i zaista sijam besprekorno, a nimalo napadno.
Ukoliko se bavite nekim poslom koji zahteva često snimanje ili slikanje, preporučujem da probate ovo ulje i sami uočite razliku. 



Dakle, ulja su kao što rekoh namenjena istoj svrsi, odnosno nezi tela, lica i kose. Međutim, ukoliko želite da se odlučite samo za jedno ulje, gledajte u kojoj ulozi ćete ga više koristiti.
Naime, ukoliko vam treba dodatna hidratacija kose, lica ili zanoktica, preporučujem čarobno suvo ulje, a ako ste kao i ja, zaljubljenik u zlatne čestice, blistavost i sjaj, i treba vam naglašeniji ten, preporučujem da sebi kupite čarobno zlatno ulje.



Takođe, zbog svoje mililitraže, ulja će vam dosta dugo potrajati, a može biti i savršena ideja za poklon nekome, jer verujem da svakome treba nega i hidratacija.
Cena ovih ulja je oko 1.800 dinara.
Ostavljam vam linkove OLIVAL kozmetike, da se i sami informišete malo više o njima ukoliko vas njihovi proizvodi interesuju.

Njivov Instagram profil- olival_cosmetics

Njihov sajt - OLIVAL 

7 коментара:

  1. Odlična recenzija, ja koristim samo ulje za kosu, ali vjerujem da i na koži ima odičan efekat. ♥

    ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Divna recenzija, proizvodi i na izgled deluju vrlo prefinjeno i ženstveno. Odličan post! :)

    http://blogvivalavida3.blogspot.com/2017/12/body-art.html

    ОдговориИзбриши
  3. I want this x

    Your blog is interesting!! Informative!!
    Follower # 358.I'm following you! If you like my blog, you can follow me back here,
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    ОдговориИзбриши
  4. A very useful post ! ;)
    Have a nice day, greetings! :)
    see here, new post: https://oskarandbianka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Nice inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    ОдговориИзбриши