уторак, 12. децембар 2017.

YOU SAID, LAWYER?

Ovo je kombinacija koja se meni najvise dopada od svih na mom blogu. 
Mislim da je to tako upravo zbog ove elegancije u jednoj kombinaciji. Ja sam student pravnog fakulteta, i od mene, kao buduceg pravnika se ocekuje da budem elegantno obucena.
~This is a combination that I like the most of all on my blog. I think that's precisely because of all this elegance in one combination. I'm a law student, and from me, as a future lawyer, it's expected to be dressed elegantly.




Ovaj sako koji vas verovatno najvise interesuje je kupljen na sajtu u velicini M. Materijal sakoa je kvalitetan i zaista deluje prefinjeno i lepo. Ja se upravo tako i osecam kada ga nosim. Elegantan je, odlicno se uklapa uz braon i crne pantalone.
~ This jacket, which is most likely to be of interest to you, is purchased on the site in size M. The material of the jacket is high quality and it really works sophisticated and beautiful. That's how I feel when I wear it. It's elegant, it fits perfectly with brown and black trousers.






BUY COAT on ROSEGAL website - HERE 

Cizme su nesto svetlije braon boje. Kratke su i mogu se kombinovati lepo i uz haljine. Mekane su, stabilne i udobne, sto je najvaznije od svega.
~Boots are slightly lighter brown. They are short and can be combined nicely with dresses. They are soft, stable and comfortable, which is the most important of all.









BUY BOOTS on ROSEGAL website - HERE

Torba se po mom misljenju savrseno uklapa uz cizme. Ovo je najveca torba koju imam u svojoj kolekciji, i bas takva mi je bila potrebna. Kvalitetna je i uradjena je od cvrstog materijala, i uz nju se dobija i kais, ali ga ja ne nosim jer mi se bez kaisa vise svidja. 

Da li biste se vi ovako obukle kad krenete na fakultet? 
~In my opinion, the bag fits perfectly with boots. This is the biggest bag I've got in my collection, and that's what I needed. It is of high quality and made of solid material, and it also gives me a belt, but I do not wear it, because I like it more without belt. It's bought on the site.
Would you get dressed like this when you go to college?





BUY BAG on ROSEGAL website - HERE 

3 коментара: