недеља, 21. јануар 2018.

MAKE-UP BOUTIQUE NIŠ, PRODAJA ŠMINKE PO ZNATNO POVOLJNIJIM CENAMA

Da li ste ekonomični kada kupujete šminku, vodite li računa o cenama, mestu gde kupujete šminku ili to radite ne razmišljajući?

U poslednje vreme, to je postala jako bitna stvar kod mene. 
Naime, do sada sam, kao veliki zaljubljenik u šminku i kozmetiku, kupovala istu odmah čim mi se određeni proizvod svidi, ne razmišljajući da sam na nekom drugom mestu mogla da je platim jeftinije i kupim više stvari za isti iznos novca.
Moje razmišljanje na tu temu je krenulo nedavno kada sam otkrila MAKE-UP BOUTIQUE, prodaju šminke na instagramu.
U pitanju je profil iza kojeg stoji osnivač istoimene drogerije u gradu Nišu.
Svoju radnju su otvorili pre par meseci , u ulici Nikole Pašića 22 (preko puta Caffe-Caffe-a).
Ko je iz Niša, verujem da mu je već dobro poznata ova adresa i sama drogerija.




Pored činjenice da su im cene dosta pristupačnije u odnosu na ostale drogerije, jedna zanimljivost u vezi njih je što je ovo jedina drogerija u Srbiji koja prodaje NOTE ŠMINKU, nemački brend sa proizvodnjom u Turskoj.
Njihov asortiman proizvoda koje imaju u ponudi je zaista širok, a brendovi koje pokrivaju su: FLORMAR, AURA, GOLDEN ROSE, IMPALA, REVLON, MAYBELLINE, MAX FACTOR, MALENA kozmetika, RIMMEL, BOURJOIS itd.

Ja sam kod njih poručila GOLDEN ROSE paletu za konturisanje iz njihove najnovije Metals kolekcije.
Regularna cena te palete je 924,00 dinara, dok je u MAKE-UP BUTIKU znatno manja, oko 600,00 dinara.



Svi oni koji će biti skeptični jer nisu iz Niša, verujem da ću vas ovom rečenicom obradovati jer oni vrše i ONLINE prodaju.
Dakle, možete poručivati njihovu šminku bez obzira iz kog ste dela Srbije.
Sama Golden Rose paleta je veoma kvalitetna. Sadrži 3 nijanse(bronzer, hajlajt i rumenilo).
Bronzer je mat, malo suptilniji, međutim, veoma se lako radi sa njim s obzirom da se dobro blenda i stapa sa kožom. Samo je potrebno odabrati pravu četkicu, po mogućstvu neku rastresitiju od sintetičke dlake.
Hajlajter mi se baš dopada. U pitanju je jedna vrlo lepa šampanjac nijansa sa toplim podtonom, koja će odgovarati svakom. Može se nadograđivati u zavisnosti od toga kakav efekat želite.
Rumenilo je toplog podtona, sa zlatnim česticama u sebi. Ono je najpigmentovanije u celoj paleti, međutim, vrlo lepo izgleda na licu.
Paleta sadrži i ogledalo, tako da će biti odlično rešenje za putovanje.

Ostavljam vam slike nekih proizvoda koje možete poručiti od MAKE-UP BOUTIQUE-a, a ukoliko nešto pazarite, šaljite mi slike da vidim!
Naravno, sva šminka kod njih je proverena i original, tako da ste bez brige. ♥


.






*PR proizvodi

2 коментара: