среда, 3. јануар 2018.

TOP 5 SNEAKERS FROM ROSEGAL WEBSITE

Praznici su u toku, a samim tim i velika snizenja na ROSEGAL sajtu.
Ovoga puta odlucila sam da vam pisem o top 5 patikama sa ovog sajta, nadam se da cete uzivati.
~Holidays are here, and we have great sale on Rosegal site.
This time I decided to write to you about the top 5 sneakers from this site, I hope you enjoy.

 Rosegal Valentine's Day 2017 Sales  



Model ovih roze patika mi se mnogo svidja, kao i boja. Cini mi se da su vrlo lagane i udobne za nosenje. 
~I like the model of these pink shoes very much, as well as color. It seems to me that they are very light and comfortable to carry.



Obozavam crvenu boju, i samim tim i crvenu obucu.
~I love the red color, and therefore the red shoes.



Boom! Replika cuvenih all star patika. Obozavam ovakve patike, mislim da cu poruciti ove plave za sebe. Prilicno su povoljne, proverite sami. 
~Boom! The replica of the famous all star sneakers. I love these sneakers, and I think I'm going to buy these blue ones for myself. They are pretty affordable, check for yourself.


E sad sam u problemu, i ove mi se mnogo svidjaju. Pisite mi vi koje da porucim, koje vam se najvise svidjaju? 
Now I'm in trouble, I also like this sneakers a lot. Write to me what you say, which do you like more?


Ove plave su top! Boja, model, sve mi se dopada. A vama? 
~These blue are the top! Color, model, I like it all.  Do you?

Ako se odlucite da kupite sebi neke od ovih patika, ili bilo cega sa ovog sajta, mozete upotrebiti kupon kod RosegalChen i imate  10%-20% popusta.
~If you decide to buy yourself some of these shoes, or anything from this site, you can use the coupon RosegalChen and you have 10% -20% OFF.


8 коментара: