понедељак, 1. јануар 2018.

EAU THERMALE AVÉNE | CLEANANCE GEL ZA UMIVANJE

Postavite li nekada sebi pitanje, da li u stvari dobro čistite svoje lice i na dobar način, temeljno uklanjate šminku?
Ja jesam, i shvatila sam da je to tema kojoj mnoge osobe ne pridaju veliku važnost, u smislu da im je svejedno čime umivaju svoje lice, koji sastojci dominiraju u proizvodima koje koriste i da li zaista uklone svu šminku i nečistoću koja se taloži na licu u toku dana.
A to je u stvari polazna i najbitnija tačka u nezi kože. Naime, ukoliko lice dobro i temeljno ne očistimo, suludo je da kasnije očekujemo lepo, blistavo i čisto lice bez nepravilnosti.
Kao što već znate, moja koža je mešovita, ali pre svega veoma osetljiva. Imajući to u vidu, dugo sam bila u potrazi za nekim dobrim sredstvom za umivanje i čišćenje lica. Koristila sam razne, ali mi nijedan nije odgovarao kao sada EAU THERMALE AVÉNE - CLEANANCE GEL ZA UMIVANJE.



Ovaj gel za umivanje je prvenstveno namenjen ljudima sa masnom i problematičnom kožom, sklonoj aknama. 
Moja koža nije u potpunosti masna, ali je veoma blizu, tako da mi ovaj proizvod odgovara. Ne znam kako bi na njega reagovale osobe sa suvim tipom kože.
EAU THERMALE AVÉNE - CLEANANCE GEL ZA UMIVANJE se koristi tako što se nanosi na vlažno lice i nežnim pokretima utrljava u kožu. Kada zapeni, ispere se i osuši.
Već u toku nanošenja, osećam da mi dubinski čisti kožu i koža je odmah na dodir mekanija. Ukoliko skidam šminku njime, već nakon par sekundi ona se topi i nestaje sa lica.
Ono što je takođe veoma važno da napomenem, ja ovim gelom bez ikakvih problema skidam i šminku sa očiju, bez ikakve iritacije i peckanja, a pritom imam jako osetljive oči.
Ukoliko u toku nanošenja na lice dodate još malo vode, praviće se sve veća pena.
To je način na koji ja koristim ovaj gel, tako mi najviše odgovara i tada sam najsigurnija da mi na licu nije ostalo ni traga nečistoća.
Kada nakon nanošenja isperem lice, koža mi je na dodir odmah mekša, svilenkastija, čista, i to se oseti i vidi.
Vodeći se nekom mojom standardnom rutinom čišćenja lica, nakon ovakvog nekog sredstva, ja dodatno lice očistim i nekim tonikom, kako bih videla da li na tupferu i dalje ostaje nečistoća.



Kada koristim ovaj gel, tonik mi nije potreban jer zaista perfektno čisti lice, tako da sam taj korak zamenila EAU THERMALE AVÉNE TERMALNOM VODOM, o kojoj ću vam pisati u nekom narednom tekstu.
Takođe, ovaj gel je namenjen i čišćenju kože tela, što sam takođe isprobala i prijatno se iznenadila.
Meni je koža tela u suštini normalna, zimi ponekad i suva. Međutim, na leđima i rukama mi se često pojavljuju sitne bubuljice. Jedva da se primećuju, ali i to je dovoljno da bi mi smetale.
Nakon nekih petnaest dana korišćenja ovog gela, bubuljice su mi se proredile i u znatnoj meri se povukle.
Samim tim, koža mi je na tim delovima mekša i nekako svežija.

AKTIVNI SASTOJCI: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). WATER (AQUA). SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE. ZINC COCETH SULFATE. POLYSORBATE 20. SODIUM COCOAMPHOACETATE. CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL. PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. GREEN 5 (CI 61570). CITRIC ACID. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL LAURATE. SODIUM BENZOATE. SODIUM HYDROXIDE. SODIUM SULFATE. YELLOW 5 (CI 19140). ZINC GLUCONATE.

Ukoliko imate problem sa aknama, preporučujem vam da ne koristite proizvode koji u svom sastavu sadrže sapune i parabene.
Ovaj gel je bez sapuna i to je naznačeno na samoj ambalaži. Međutim, mnogi proizvodi to tvrde, pa kada se pročita sastav, primetim da ipak sadrže te sastojke. To sa ovim proizvodom nije slučaj i on zaista ima odlične sastojke.
Jedan od njih je patentirani sastojak Monolaurin koji reguliše mašćenje i matira masnu kožu, što govori o tome koliko je dobro koristiti ga ako imate akne, pa čak i ako idete na tretmane lica jer vam neće smetati i neće vam iritirati kožu.



Miriše sveže i čisto, tako da sumnjam da se nekome neće dopasti miris ovog gela. 
Dolazi u pakovanju od 200 ml i veoma je guste teksture, tako da će vam trajati baš dugo, i usled svakodnevnog korišćenja.



Verovatno se pitate da li postoji nešto što se ovom proizvodu može zameriti. Ja vam to ne mogu reći jer meni savršeno odgovara, odlično mi čisti lice i skida šminku, ostavlja mi kožu glatkom, ne isušuje je ni malo i čini je ovakvom kakva sada jeste - bez nepravilnosti. 
Da li vi vodite računa o tome koje proizvode koristite kada je u pitanju čišćenje i nega lica? Da li ste probali nešto od EAU THERMALE AVÉNE kozmetike? ♥


11 коментара:

  1. Sjajan post, draga moja. Nisam koristila ovaj proizvod, ali kad sam pročitala ovu recenziju, moram da ga probam.

    New post: http://adda-s-life.blogspot.com/2018/01/on-coffee-with-adda-nova-godina.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna recenzija. Nisam ranije koristila ovaj proizvod, ali posle citanja ovog posta verujem da cu ga probati.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Always insightful,
    such a great post ♥


    xx
    Amira
    www.amirahayupratiwi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Pratim te!

    Novi post je na mom blogu ♥
    https://colourfulmadness.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. This is such a great review. I'm excited for your next review, dear. Thank you!

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, lovely product, look so useful!
    Happy New Year!
    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs
    New post is here, Maleficent ♥

    ОдговориИзбриши
  7. I'd love to try the Cleanance Gel. It seems so refreshing. Great post, dear.

    ОдговориИзбриши
  8. This is such a great review. Thanks for sharing dear.

    ОдговориИзбриши