четвртак, 4. јануар 2018.

EAU THERMALE AVÉNE TERMALNA VODA

U svetu kozmetike, i nege uopšte, često imamo prilike da čujemo razne termine kojima ne znamo svrhu, dejstvo i namenu. Ljudi ih hvale, a mi, ne znajući čemu su oni namenjeni, odustajemo od kupovine i upotrebe tih proizvoda.
Jedan od takvih, da kažem inovativnih proizvoda, je TERMALNA VODA.
Ja sam neko ko je dosta slušao i čitao o termalnim vodama, međutim, nisam mislila da mi je ona zaista potrebna. Sve do sada.
Kada sam isprobala EAU THERMALE AVÉNE termalnu vodu, uverila sam se u sve njene blagodeti, i konačno ubedila sebe da je vredi probati i dati joj šansu.




ŠTA JE ZAPRAVO '' TERMALNA VODA'' I ČEMU ONA SLUŽI?


Termalna voda je proizvod koji je poslednjih desetak godina izuzetno popularan u kozmetici, i termalne vode nisu obične vode. 
One se nalaze duboko ispod tla zemlje u geološkim uslovima koji su veoma specifični. Naime, imaju posebne hemijsko-fizičke osobine i specifičan sastav bogat pre svega mineralima. 
Nakon brojnih naučnih istraživanja, potvrđen je njihov veliki učinak u farmakologiji, a na izvorima termalnih voda građeni su spa centri i lečilišta.
Primena termalnih voda je veoma opširna, a neki od njenih blagotvornih učinaka su:

-Poboljšavanje cirkulacije u organizmu
-Veća elastičnost i čvrstoća vezivnog tkiva
-Ublažavanje bolova koštano-mišićnog sistema
-Onažavanje imunog sistema
-Protivupalno i antiritativno delovanje




 EAU THERMALE AVÉNE TERMALNA VODA je ona koju sam ja odlučila da isprobam pre svih na tržištu, i nisam se nimalo pokajala.
Ovo je višenamenski proivod, pa je i sama koristim u različite svrhe.
Jedan od načina kako je koristim, jeste u nezi svog lica. Naime, kada lice dobro očistim od šminke i svih nečistoća koje su se nagomilale u toku dana, na lice nanesem termalnu vodu jer mi pruža potrebnu hidrataciju.
Iako koristim hidratantnu kremu, sigurnije se osećam kada ispunim i ovaj korak.
Odmah nakon nanošenja, koža lica mi je osvežena, jedra, nema neželjenog crvenila i iritacija, odlično mi pripremi lice za nanošenje kreme i s obzirom na to da je bez mirisa, nikada nisam imala nikakvih negativnih reakcija.
Kada samo već kod lica, ne mogu da ne spomenem još jednu njenu namenu. Koristim je i kako bih fiksirala svoju šminku i sprečila prekomerno lučenje sebuma i izbijanje nepoželjnog sjaja na površinu kože, jer je moja koža kao što već znate, mešovitog tipa.
Rasprašivač nije agresivan, lepo i ravnomerno raspraši proizvod po celom licu, tako da sam bez brige da će mi pomeriti ili razliti šminku.




Osobama sa suvom kožom se posebno preporučuje, upravo zbog činjenice da pruža maksimalnu hidrataciju i smanjuje dehidriranost kože.
Možete je koristiti i na nadraženoj koži, nakon brijanja ili depilacije, upravo zbog svog protivupalnog i umirujućeg dejstva.
Takođe, ako imate problema sa svrabom, polenskim osipom ili opekotinama, možete je koristiti i na tim problematičnim delovima.
Zatim, ako idete na dermatološke ili kozmetičke tretmane, i nakon njih vam se koža upali, pocrveni ili naduje, termalna voda je za vas jer će smanjiti svrab i nadutost kože.
Takođe, kada je leto i nemamo čime da se rashladimo, uvek će dobro doći neki ovakav proizvod poput termalne vode.
Možete je prskati i po licu i po telu jer joj je sastav odličan i do sada nisu prijavljena nikakva neželjena dejstva kod ljudi.


AVENE TERMALNA VODA,AKTIVNI SASTOJCI- (GAS) : Azot

Ako imate problema sa aknama ili sitnim bubuljicama, možete je takođe koristiti jer je hipoalergenska i nekomedogena, tako da će vam odlično smiriti kožu i u određenoj meri pomoći da se akne i druge nepravilnosti na koži smanje.
Prodaje se u pakovanjima od 50, 150 i 300 ml, s tim što se veće pakovanje uvek više isplati.
Ja je koristim u kombinaciji sa EAU THERMALE AVÉNE gelom za umivanje i  HYDRANCE OPTIMALE LÉGÈRE hidratantnom kremom. 
Nega i hidratacija koju ova tri proizvoda pružaju mojoj koži je nezamenljiva.
Ukoliko niste probali ništa od EAU THERMALE AVÉNE kozmetike, preporučujem vam da to promenite i sami se uverite u sve blagodeti iste.





RECENZIJE KOJE BI VAS MOGLE INTERESOVATI:


EAU THERMALE AVÉNE - CLEANANCE GEL ZA UMIVANJE.

EAU THERMALE AVÉNE HYDRANCE OPTIMALE LÉGÈRE | KREMA ZA NORMALNU I MEŠOVITU, OSETLJIVU KOŽU

15 коментара:

  1. Wonderful product, look so useful. Must try!
    Great post dear, so nice and interesting, love it!
    Have a nice day! ♥

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada, zapratila sam te pa ako želiš uzvrati <3

    Vildana from Living Like V
    INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam isprobala ovu termalnu vodu, ali zaista mi izgleda kao odličan proizvod i kao povoljan za korištenje. Vjerujem da će se jednom pronaći i kod mene ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Cool products looks amazing!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal

    ОдговориИзбриши
  5. Zvuci kao sjajan proizvod😍
    Zapratila sam blog, nadam se da ces i ti moj 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam još probala ovaj proizvod, ali definitivno hoću pa napisati i svoje iskustvo sa istim <3

    Follow za follow?
    https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Great post. Love it :)

    I think we should follow each other. Let me know in comms on my blog. ♥:)
    alexanic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predìvan post draga. Baš si me zaintrigirala sa ovom termalnom vodom. Verujem da će se uskoro pronaći i u mojim novitetima. Deluje kao sjajan proizvod. 😍

    POGLEDAJTE MOJ BLOG,NOVA SAM,PA BI MI NEIZMERNO ZNAČILO ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Divan i jako koristan post.

    Pratim te. Ako zelis uzvrati.
    adellinasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши