петак, 2. фебруар 2018.

TOP 3 WOMAN SHOES FROM ROSEGAL.COM WEBSITE

Zdravo svima, danas vam pisem o zenskim cipelama sa Rosegal sajta. Odabrala sam top 3. 
~Hi everyone, I am writing to you today about women's shoes from the Rosegal site. I picked the top 3.

Prolece nam stize uskoro, a sa njim i velika snizenja na ovom sajtu, vise o tome mozete pogledati ispod.
~Spring comes to us soon, and with it big sale on this site, you can see more about it HERE

Izbor je veliki, verujem da za svakog ima po nesto. Kao sto rekoh, ja sam ovoga puta odabrala cipele. Nadam se da ce vam se dopasti moj izbor.
~The choice is great, I believe that they have something for everyone. As I said, this time I chose shoes. I hope you will like my choice.




Osim cipela, primetila sam da su i plus size odeca, kosulje, bluze, majice i jos puno stvari na velikom snizenju. 
~Except for shoes, I noticed that there are plus clothes, sweatshirts, blouses, t-shirts and a lot of things on a big sale.

Klikom na slike koje sam ostavila, mocicete da vidite cene svih stvari i izaberete nesto za sebe ako zelite. 
~Clicking on the pictures that I left, you will be able to see the prices of all things and choose something for yourself if you want.

Kako vam se svidja moj izbor, sta se vama posebno dopalo? 
~How do you like my choice, what did you especially like?

3 коментара: