понедељак, 5. фебруар 2018.

ZAFUL FASHION HAUL ♥

Zdravo svima, danas vam pokazujem sta sam to kupila na Zaful sajtu. 
~Hi everyone, I'm showing you today what I bought on Zaful website.

Ne znam da li ste primetili, ali u poslednje vreme volim da nosim zimske haljine. Ovoga puta, trazeci takve haljine na Zaful sajtu, pronasla sam ovu i mogu reci da sam se odusevila. Kada je stigla, odusevljenje je bilo jos vece. Materijal je odlican, kvalitet i kroj haljine je savrsen, a o boji da ne pricam, obozavam bordo boju.
Njena velicina je one size i pristajace vam ukoliko ste priblizno moje gradje. 

~I do not know if you've noticed, but lately I like wearing winter dresses. This time, looking for such dresses on the Zaful website, I found this one and I can say that I was excited. When she arrived, the excitement was even bigger. The material is excellent, the quality and dress of the dress is perfect, and the color is not to say, I adore the wine color.

Its size is one size and it will suit you if you are close to my building.BUY HERE.












Pored haljine, stigla su mi i dve prolecne jakne koje mi se posebno svidjaju i ne znam koja od njih je lepsa. 
Prva jaknica je u plavoj boji, velicina M. Savrseno mi odgovara i po boji i po duzini i sirini. Materijal je izuzetno kvalitetan, a cena je bas povoljna. 


~In addition to the dress, I also got two spring jackets that I especially like and I do not know which one is beautiful.
The first jacket is in blue, the size M. Perfectly suits me by color and by length and width. The material is extremely high quality and the price is very good. CHECK IT OUT HERE.













Druga jaknica je slicnog kroja, samo u roze boji. Velicina je takodje M, medjutim, mislim da je ipak trebalo da porucim S, jer mi je malo veca. Medjutim, kvalitet je identican kao i kod plave jakne, verujem da cu ih dosta nositi ovog proleca. 
The other jacket is a similar cut, only in pink color. The size is also M, however, I think that I still should have to answer S, because it's a bit bigger. However, the quality is identical to that of a blue jacket, I believe that I will wear them pretty much this spring. BUY HERE.












Stvar koja mi se mogu reci najvise svidja od svih je ova siva jakna. Nije u potpunosti siva, vec ima blagi ljubicasti podton. Mislim da ova boja odgovara svima i da ce svima lepo stajati. Napravljena je od velvet i bas je mekana i prijatna za nosenje.

Porucena je u M velicini.
~The thing I can say most of all is this gray jacket. It is not completely gray, but it has a mild purple dull. I think this color suits everyone and it will be nice to everyone. It is made of velvet and the bass is soft and comfortable to carry.
Purchased in M size, BYE HERE.



















1 коментар:

  1. Divan haul, draga! Imam duks poput ovog rozeg samo u crvenoj boji i prezadovoljna sam njime. Jaknica se i meni najviše sviđa od ovih stvari ��❤

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши