понедељак, 5. фебруар 2018.

ZAFUL FASHION HAUL #2 ♥

Zdravo svima, danas vam pisem o dzemperima koje sam kupila na Zaful sajtu. 
Takođe, ukoliko niste znali, u toku je veliko snizenje na sajtu povodom Dana zaljubljenih.

~Hi everyone, I am writing to you today about the sweaters I was bought on Zaful site.
Also, if you did not know, there is a big downturn on the site on Valentine's Day, check it here - Valentines day sale

Prvi dzemper je ovaj u plavoj boji. Ono sto mi se kod njega posebno dopada su ovi detalji po njemu, u vidu bisera. To ga cini bas posebnim za mene. Materijal je odlican, dzemper je topao i mekan, obozavam da ga nosim. Velicina je one size i odgovarace vam ako ste priblizno moje gradje. 

~The first sweater is this blue. What I particularly like about it are these details on it, in the form of pearls. That makes it so special for me. The material is excellent, the sweater is warm and soft, I love to wear it. The size is one size and it will suit you if you are close to my building. BUY HERE.










Drugi dzemper je ovaj beli. Takodje mi se mnogo svidja, samo je on napravljen od razlicitog materijala nego prvi i malo je tanji. Moze se nositi kao i svi dzemperi, a postoji i mogucnost nosenja na jedno rame, sto je bas zanimljivo. 
Bele je boje, i bio je bas povoljan.

~The other sweater is this white. I also like it a lot, it's just made of different material than the first one and it's a little thinner. It can be worn like all sweaters, and there is a possibility of wearing it on one shoulder, which is so interesting.

It is white, amazing quality and so cheap, CHECK IT HERE.



















2 коментара:

  1. Ajoj odlican haul, predivne stvari, jako mi se dopada kako ti stoji ovaj beli dzemper, savrsen je! Divna recenzija draga moja!

    New post is on my blog: Visit me, Malefica

    ОдговориИзбриши