субота, 3. фебруар 2018.

PREDLOG ŠMINKE ZA DAN ZALJUBLJENIH - '' BLACK AND PURPLE SMOKEY EYE ''

Ukoliko pratite moj blog, znate da mi je senka za oči omiljeni proizvod što se šminke tiče i da tu najviše volim da eksperimentišem, kreiram razne predloge, i na taj način, možda i vama dam malo inspiracije.
Ovoga puta, kao što vidite po naslovu teksta, za vas sam kreirala svoj predlog šminke za dan zaljubljenih.
Kada mi neko spomene taj dan, prva asocijacija su mi ljubičasti, roze i srebrni tonovi. 
Vođena tom idejom, došla sam do ove šminke koju imate prilike da vidite u nastavku teksta. Kao i uvek, verna sam svom omiljenom brendu - MARTINOVIĆ kompaniji.





Senke koje sam koristila su sledeće:

*Ljubičasta mat koju god imate - u prevoju kapka. Odatle sam je razvlačila nagore, ka obrvi i stapala sa sledećom bojom. Videla sam da i Martinović brend u svojoj ponudi ima jednu sličnu nijansu ovoj koju sam ja koristila, a u pitanju je ljubičasta silk, br. 13 senka. Nisam je probala, ali verujem da je podjednako kvalitetna kao i sve ostale njihove senke.

*Srebrna metalik, br. 27 - u unutrašnjim uglovima očiju i ispod obrva, kako bih vizuelno otvorila oko.
Ova senka sadrži sitne srebrne čestice, možete je koristiti i na centralnom delu kapka (sivu ili uz par kapi vode nakvašenu).

*Magic Black, crna glitter svetlucava, br. 46 - preko celog kapka. Na uglovima sam je lagano, blagim pokretima četkice, stopila sa senkom br. 27 i mat ljubičastom koje sam prethodno koristila. Ova senka je izuzetno pigmentovana, tako da vam i nije potrebna nikakva lepljiva baza ispod, jer se sama po sebi odlično lepi za kapak. Sadrži srebrne čestice, odličan je izbor i za večernju šminku.

Verovate ili ne, to je sve. Na donjem kapku sam ponovila postupak - u uglu oka srebrna metalik, a duž kapka magic black.
Uz pomoć tri senke dobila sam željeni rezultat, a samo šminkanje je trajalo manje od deset minuta.

Ono što po mom mišljenju, upotpunjuje ovu šminku jeste ruž. U pitanju je EROTICON ljubičasti ruž sa hladnim podtonom, br. 4. takođe brenda MARTINOVIĆ.
Kada sam kreirala ovu šminku i pokazala vam je najpre na svojim društvenim mrežama, dosta vas mi se javilo kako bih vam rekla koji to ruž imam na usnama.
U ovom tekstu sam vam to odala, i ukoliko poručite nešto od ovog brenda, šaljite mi da pogledam. Pišite mi svoja iskustva i šta biste želele da sledeće isprobam i predstavim vama.




Ono čime želim da vas obradujem jeste informacija da je Martinović kompanija pripremila velika sniženja svoje kozmetike povodom dana zaljubljenih i dana žena. Tako da, ukoliko ste planirale da nešto poručite za sebe, mislim da je sada idealno vreme jer je sniženje odlično!



OD 1. FEBRUARA 2018. OBJAVLJUJEMO AKCIJU OD 21% DO 33% ZA ARTIKLE:

  1. DVOBOJNE SENKE -12 kombinacija-ušteda 21 %...............380,00din/kom
Nijanser u Gen.Katalog,str.9 na www.martinia.co.rs

  1.  SLEDEĆI PROIZVODI U STICKU.. 5kom po Vašem izboru..........za 1000din
Ušteda  33,33%,
           - Bellissima ruževi za usne   36 nijansi
- Eroticon     ruževi za usne  26 nijansi
- Eroticon  Glossing Stick       3 nijanse
- Korektori tena .....................  5 nijansi
             
           Nijanseri u Gen.Katalog na www.martinia.co.rs
         
           UZ PROIZVODE NA AKCIJI možete kupiti-poručiti i sve druge naše artikle.
Redovni Cenovnici dekorative i scenske šminke  na www.martinia.co.rs

Za svaku kupovinu od 3000 rsd na više 15% popusta izuzimajući proizvode koji su na Akciji !

Proizvode možete poručivati:
Putem tel/011 2767890;011 3349078;
Na  Facebook stranici Martinović kozmetika;
Na  e-mail:  studiomartinia@gmail.com



2 коментара:

  1. Fantastican mejkap luk! Predivno ti stoji, zaista sam odusevljena!

    New post is on my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. You look awesome!
    In love with your lip color,
    very contrast to your dark smokey eye ♥


    xx
    Amira
    www.amirahayupratiwi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши