понедељак, 12. новембар 2018.

FARMASI ŠMINKA - DA ILI NE? #2

Ako me pratite neko vreme, znate da sam imala samo reci hvale za FARMASI brend.
E pa, dobila sam prilike da isprobam jos neke njihove proizvode, o kojima cete moci vise da procitate u nastavku ovog teksta.



Proizvod koji sam dugo zelela da probam je FARMASI CC KREMA, i moja je u nijansi light-medium.
Proizvod sadrzi 50 ml, sto je, slozicete se, odlicna kolicina za ovakav tip proizvoda.
Prekrivenost koju ova krema daje je i vise nego dobra, s obzirom na to da se ne radi o puderu. Lepo ujednacava ten, sakriva nepravilnosti, lako se nanosi i stapa sa kozom. 
Ja najvise volim da je nanosim sundjerom za sminkanje, jer mi tako daje prirodniji izgled na licu.
U prvim trenucima kada je nanesete, cini se da ce ostaviti blistav izgled, medjutim, vrlo brzo se pretvori u mat efekat. Tako da, ako je to nesto sto vi volite, mislim da je ovo idealan proizvod za vas.
Cesto se moze naci na snizenju, i u ponudi imate i tamniju nijansu.



Sledeci proizvod je FARMASI MATTE LIPSTICK, osnosno mat ruz u broju 33, nijansa Mistery Mauve.
Kao sto sam naziv kaze, u pitanju je karmin sa mat zavrsnicom, upravo ono sto ja volim.
Boja je ljubicasto-roze, ali sa hladnim podtonom, tako da mislim da ce pristajati svima upravo zbog same nijanse.
Ima 4 gr, i u ponudi imate mnogo boja, na vama je samo da pronadjete onu pravu za sebe.
Iako je mat, vrlo je kremast i prijatan na usnama. Dugotrajan je, i nimalo ne isusuje usne, sto me bas odusevilo.
Planiram da isprobam boju 01.



Sledeci proizvod je FARMASI OPTIMAL STYLE MASKARA.
Izuzetno crna maskara, lepo izvuce i produzi trepavice, ne slepljuje ih i daje im na volumenu.
Nisam primetila da mi se u toku dana krunila ispod ociju, sto je veliki plus.
Cetkica je 'silikonska', mala, i vrlo lepo rasceslja i donje trepavice.



Poslednji proizvod je FARMASI TIME LOCKER, odnosno sprej za fiksiranje sminke.
Proizvod sadrzi 115 ml, rasprasivac je odlican i lepo rasprasi proizvod po licu. Ne izlazi u velikoj kolicini, tako da ne morate brinuti da ce vam skinuti sminku.
Odlicno drzi sminku, produzava njenu trajnost i osvezava lice.
Mozete ga koristiti i da prskate svoje cetkice, kako biste pojacali pigmentaciju senke. Isprobala sam i to, odlican je.
Mislim da svaka devojka treba da ima ovakav jedan proizvod u svojoj kolekciji, ako voli da se sminka.



FARMASI proizvode mozete poruciti na Instagram profilu @farmasi_sparkle_and_shine

1 коментар: