понедељак, 12. новембар 2018.

FARMASI ŠMINKA - DA ILI NE? #3

FARMASI brend je brend za koji do skoro nisam ni znala da postoji, a od kada sam probala njihove proizvode, nisam mogla da prestanem da ih kupujem.
Cene su pristupacne, u drogerijskom rangu, a kvalitet i vise nego dobar.

Ovoga puta sam od divne devojke sa Instagram profila @beautybyaleksandra22 imala prilike da isprobam tri proizvoda.



Prvi od njih je FARMASI MATTE LIQUID LIPSTICK u broju 02, nijansa Pink Club.
U pitanju je njihova standardna linija mat tecnih karmina koju sam ja vec isprobala i koja mi se jako dopala.
Ova nijansa je prava pink, smatram da bi plavusama idealno pristajala.
Formula ovog karmina nije previse suva ako pre nanosenja dobro hidrirate svoje usne. Ako uradite taj korak, karmin ce vam stojati na usnama i po desetak sati bez problema, i nece se kruniti ni skidati.
Izuzetno je postojan, pigmentovan i kolekcija sadrzi predivne nijanse.



Drugi proizvod je FARMASI VELVET senka za oci, u nijansi Vanila Diamond.
U pitanju je bela senka, sa gomilom sitnih reflektujucih srebrnih cestica.
Na suncu izgleda bozanstveno, presijava se i pravi neverovatan efekat na ocima.
Za nekoga ko voli glitter efekat, ovo je prava stvar.
Ja je najcesce nanosim preko celog kapka, prstom ili nekom guscom sintetickom cetkicom.
Pigmentovana je, postojana, ne skupla se u prevoju kapka i izgleda nestvarno. Odusevila sam se njom!



Poslednji proizvod je FARMASI TRUE COLOR ruz u broju 13.
Kao sto vec verovatno znate, true color linija je moja omiljena i imam vec par karmina iz istoimene kolekcije.
Znala sam da ce mi se i ova nijansa dopasti, jer je roze-nude, ide uz svaku sminku i sarseno se uklapa uz svaki ten.
Iako mu je zavrsnica sjajna, izuzetno je postajan i ne skuplja se u uglovima usana.
Daje lep sjaj na usnama, tako da vam sjaj za usne preko ovog karmina nece biti potreban.
Kolekcija ima bas mnogo nijansi, planiram da isprobam jos desetak minimum.



FARMASI sminku i kozmetiku mozete poruciti sa gore navedenog Instagram profila. ♥

Нема коментара:

Постави коментар