недеља, 11. новембар 2018.

FARMASI ŠMINKA - DA ILI NE?

Pre nekog vremena dobila sam priliku da isprobam i testiram FARMASI sminku. Ko nije upoznat, u pitanju je turski brend koji se prodaje kataloskim putem.
Njihovi proizvodi imaju pristupacne cene, i negde su u rangu drogerijskih cena. 
Kvalitet me pozitivno iznenadio, to cete imati prilike da procitate u tekstu.

Prvi proizvod koji sam dugo zelela da isprobam je FARMASI MATTE LIQUID LIPSTICK, odnosno mat tecni karmin.
Moj je u broju 01, nijansa mauve pink. U pitanju je svetla roze nijansa, ali sa hladnim podtonom, i mislim da bi pristajala svakom tenu.
Za mene je to savrsena nude-pink nijansa koju mogu da nosim u toku dana, ali i za vecernju sminku jer je boja vrlo univerzalna i pristaje uz svaku sminku na ocima.
Kao i svaki mat tecni karmini, ne preporucujem da ih nanosite ako prethodno dobro ne hidrirate usne, jer ce ih dodatno isusiti.
Postojanost ovog karmina je na zavidnom nivou. Kako je nanesete, skinuce se jedino kada vi budete skidali sminku. Voda, hrana i cigarete ne uticu na postojanost.
U ponudi imaju desetak razlicitih nijansi, verujem da svako moze pronaci onu pravu za sebe.






Drugi proizvod koji sam isprobala je FARMASI MAGIC PEARLS POWDER, odnosno rumenilo u formi kuglica.
Cim sam videla kako ovaj proizvod izgleda, odusevila sam se.
Ja sam neko ko obozava blistav ten i blistav efekat na licu, a to je upravo ono sto ovaj proizvod daje.
Moze imati vise namena. Ja ga nanosim kada ne zelim previse sminke na licu, preko tecnog pudera, kako bih malo otoplila ten, kao bronzer. 
Nekada ga koristim kao samostalno rumenilo, a nekada preko nekog mat rumenila, kako bih tenu dodala malo sjaja.
Proizvod je zaista multifunkcionalan i vredi svih para. 
Pakovanje je veliko, dobijete i zastitni sundjer unutra kako se proizvod ne bi rasipao.
I jos jedna zanimljivost, mirise predivno!





Treci proizvod je FARMASI TRUE COLOR LIPSTICK u broju 21.
True color liniju sam vec imala prilike da isprobam pre nekog vremena i vec sam znala sta me ocekuje. Divan kvalitet i pigmentacija.
U pitanju je takodje roze nijansa , ali je zavrsnica sjajna, dakle nije u pitanju mat ruz.
Boja je univerzalna i moze se nanositi i preko neke olovke za usne, kako biste samom karminu potamneli nijansu, a moze se koristiti i samostalno.
S obzirom na to da nije mat, prilicno je postojan, i u toku dana, kako stoji na usnama, sve lepse izgleda, i ne sliva se u uglovima usana.



Sve u svemu, ja sam odusevljena FARMASI sminkom i zelim sto vise proizvoda da isprobam!

FARMASI mozete poruciti sa Instagram profila @FARMASI_VRANJE
FARMASI KATALOG mozete pogledati OVDE

3 коментара: