петак, 6. октобар 2017.

BLACK & WHITE ARE THE BEST LOVERS

~In my opinion, a black and white combination never comes out of fashion and you can't make a mistake with it. That's exactly what I've put on this combination.
 White dress, black sandals and a small black bag. This is actually my suggestion what to wear, when you have no idea.

Po mom misljenju, crno-bela kombinacija nikada ne izlazi iz mode i sa njom ne mozete pogresiti. Upravo takvu kombinaciju sam ja ovde obukla. Bela haljina, crne sandale i mala crna torbica. Ovo je zapravo moj predlog sta obuci, kada vam ponestane modnih ideja.




~The material of this dress is a velvet, white color, but in bright light it has a silver glare. It is very pleasant for carrying, the material is excellent, it didn't gather during washing. The back is not completely naked backwards, but it has crossed bretels. I like this dress very much!

Materijal ove haljine je plis, bele je boje ali na jakom svetlu ima srebrni odsjaj. Veoma je prijatna za nosenje, materijal je odlican, nije se sakupila tokom pranja. Nazad nisu skroz gola ledja, vec ima ukrstene bretele, sto izgleda jako lepo na preplanuloj kozi. Mnogo mi se dopada ova haljina!




~I bought it on ROSEGAL size, in M size, and the price is really affordable, check on the site!

Porucila sam je u M velicini, a cena je i vise nego pristupacna, proverite na sajtu!









 Rosegal summer 2017 Promotion 
Also, you have the Big Coupon  RosegalChen  for 10%-20% OFF

~ Sandals were bought on DRESSLILY website. These are the most comfortable sandals that I have and I love to wear them. They are bought at number 37, and besides black on the site, you can buy them in dark green color. I did not regret that I bought them, they are really wonderful, and the legs looks beautiful in them.

Sandale su kupljene na Dresslily sajtu. Ovo su najudobnije sandale koje ja imam i obozavam da ih nosim. Kupljene su u broju 37, a pored crnih na sajtu mozete kupiti iste u maslinastojboji. Nisam se pokajala sto sam ih kupila, zaista su divne, a noge prelepo izgledaju u njima. 









BYE HERE - Women's Sandals 

~Little black bag is a thing that every girl should have in her collection, because it is easy to combine and fit with any fashion combination.
I have the same in pink color, and I like both of them very much.
They are compact, simple, yet elegant and beautiful. I adore them!

Mala crna torbica je stvar koju svaka devojka treba da ima u svojoj kolekciji jer se lako kombinuje i uklapa uz svaku modnu kombinaciju. 
Imam istu ovakvu i u roze boji, i mnogo mi se dopadaju obe.
Kompaktne su, jednostavne, a tako elegantne i lepe. Obozavam ih! 

I bought it on ROSEGAL site.













DRUGI MODNI POSTOVI/OTHER FASHION OUTFITS:

I SEE THE AUTUMN IN THE SUNSET






21 коментар:

  1. odlicna kombinacija, crno i bijelo pun pogodak, haljinica ti predivno stoji, ali sandale suu savrsenstvooo

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Divno ti stoji haljina ! :-)

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Haljina ti jako divno stoji. Lepo si je ukominovala.

    Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September

    ОдговориИзбриши
  4. Jedan od boljih postova koje sam procitao u skorije vreme, pisan na 2 jezika, dosta dobrih slika...:)

    David Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  5. Haljina me je potpuno oduševila pošto sam bukvalno zaludjena haljinama :) Predivno ti stoji kao i sandale.


    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  6. You are a beautiful girl!
    And the dress is very nice!
    Greetings!

    ОдговориИзбриши
  7. Kombinacija crne i bele je i meni jedna od omiljenih! Haljina je predivna, zaista ti bozanstveno stoji, ja sam odusevljena! Volim ovaj materjal! Inace i torbica je jako simpaticna, obozavam da nosim takav stil tasni! Divne fotografije. Imas fenomenalan blog i drago mi je sto te od sad pratim!Jedva cekam sledeci post. Pozdrav, uzivaj u viknedu, draga!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  8. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna 🙂

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Loving your dress! Need to find an outfit like this, thanks for the share.
    Scarlett

    ОдговориИзбриши
  10. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Thank you for your visit. I am now following you on GFC #306. You look beautiful in the white dress!

    ОдговориИзбриши
  12. Grettings from Poland!
    You are amazing!! <3
    I Love Your blog, so
    I follow U , maybe U follow me back?

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши