среда, 11. октобар 2017.

Zaful Wishlist #5

~Hello everyone! This time, I will notify you about the new benefits on Zaful site. I searched for a bit of the site and found some interesting things, I hope you will like it too.

Zdravo svima! Ovoga puta, javljam se da vas obavestim o novim povoljnostima na Zaful sajtu. Malo sam tragala po sajtu i naisla na neke zanimljive stvari, nadam se da će se i vama dopasti.

~First, how I love bags, and this time I liked one. It's a medium-sized bag, it's gray in color, it can be worn in the hand, but it also has a shoulder strap over the shoulder, which I especially like.

Prvenstveno, kako sam veliki zaljubljenik u torbe, svidela mi se jedna. U pitanju je torba srednje velicine, sive je boje, moze se nositi u ruci, medjutim, takođe ima i kaiš za preko ramena, što volim kod torbi.



~The other thing I liked was this white sweater. It's a classic sweater with small details in the back, which I think will all be needed this autumn and winter.

Druga stvar koja mi se dopala jeste ovaj beli džemper. U pitanju je klasični džemper, sa malim detaljima pozadi, što mislim da će nam svima biti potrebno ove jeseni i zime.



~Then, one sweater dress in brown color, with a flower pattern on the sleeves. I like how it is standing.

Zatim, jedna džemper-haljina u braon boji, sa cvetnim dezenom na rukavima. Dopada mi se kako stoji.



~And for the end one great advantage, sponge for makeup. Three sponges for less than $ 6.



I za kraj jedna velika povoljnost, sunđeri za šminkanje. Tri sunđera, za manje od 6 dolara.

~Do you buy from Zaful site and what are your experiences?

Da li vi kupujete sa Zaful sajta i kakva su vaša iskustva?

13 коментара:

  1. Stvari su super. Tašna je predivna, i ja volim mogućnosti nošena preko ramena, jer je tako nekako najsigurnije. Svakako se slažem sa tobom da je takav džemper potreban svima, jer je to ono što je ,,u modi'' a ko ne bi želeo da ostane in?
    Mislim da su ovi sunđerčići veoma povoljni, i to za manje od 6 dolara tri sunđera! Ovo mi se najviše dopada! ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! The bag is so elegant!
    Nice things!
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  3. Great wishlist dear.
    The bag is really nice.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna selekcija, draga moja, jako interesantne stvari, bas mi se dopadaju!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Super stvarčice si odabrala. Torba je predivna!

    ОдговориИзбриши
  6. Love the colourful post, babe! My 1st time here....... xoxo

    ОдговориИзбриши
  7. Divne si stvari odabrala. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши