понедељак, 16. октобар 2017.

Dresslily Wishlist #3

~Hello everyone! On this occasion, I am informing you about new boots on DRESSLILY site, which I liked the most. If you are looking for a nice and quality boots, I recommend the Dresslily site.

Zdravo svima! Ovom prilikom vas obavestavam o novim cizmama sa Dresslily sajta, koje su se meni najvise dopale. Ukoliko ste u potrazi za nekim lepim i kvalitetnim cizmama, preporucujem Dresslily sajt. 

~The first ones are gray, you can also buy them in black color. Especially what I like about this flower design.

Prve su ove sive, takodje ih mozete kupiti i u crnoj boji. Posebno sto mi se kod njih svidja je ovaj cvetni dezen.


~The second model is slightly more classical, but equally beautiful. Shoe-boot model, I like it and it will be nice to combine.

Drugi model je malo klasicniji, ali jednako lep. Cipela-cizma model, bas mi se dopada i moci ce lepo da se kombinuje.


~The third model I like the most and I would buy for myself these boots.

Treci model mi se najvise dopada i kupicu ih sebi.



~Do you buy from Dresslily site, and what is your favorite thing that you bought from this site?

Da li kupujete sa ovog sajta, i koja je vasa omiljena stvar koju ste do sada porucili?

6 коментара:

  1. :) ovo je treći post za ovih pola sata što čitam postove, a da se ove čizmice nalaze na listi želja. Msm da su definitivni hit (ali i nebile kada su ovako dobre). Super izbor!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se sviđa izbor koji si napravila. Dresslily nudi zaista odlične stvari i stvarno mi se dopadaju kako izgledaju. ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Pitajte za Q&A

    ОдговориИзбриши
  3. Cute picks, I wish we could wear boots in the warm weather.

    ОдговориИзбриши
  4. Sve mi se sviđa! Totalno moj stil! :)

    Sviđa mi se tvoj blog, zapratila sam te. Voljela bih da posjetiš moj:
    Carstvo zapisanih misli
    i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti ugodan dan i nadam se da se čitamo! :)

    ОдговориИзбриши
  5. I'm in love with black over knee boots! I'm going to buy very similar :)
    If you want check out my blog - I'm fashion lover like you!
    Maybe we can follow each other? :)
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    ОдговориИзбриши