понедељак, 16. октобар 2017.

Rosegal Wishlist #9

~Hello everyone! On this occasion, I am informing you about new bags on ROSEGAL site, which I liked the most. If you are looking for a nice and quality bag, I recommend the Rosegal site.

Zdravo svima! Ovom prilikom vas obavestavam o novim torbama na Rosegal sajtu, koje su se meni najvise dopale. Ukoliko ste u potrazi za nekom lepom i kvalitetnom torbom, preporucujem Rosegal sajt. 

~On this site you can find bags of all sizes, colors and patterns.

Na ovom sajtu se mogu naci torbe svih dimenzija, boja i dezena. 

~The first bag is this red, medium size. You can buy it in black, brown and gray color. I like the model, and would like to buy it.

Prva torba je ova crvena, srednje velicine. Pored crvene, mozete je kupiti i u crnoj, braon i sivoj boji. Svidja mi se model, rado bih je nosila.


~The other one is in dark blue, slightly larger than the previous one. It has a flower design on the belt, which is very modern this season.

Druga je u teget boji, malo veca od prethodne. Ima cvetni dezen na kaisu, sto je veoma moderno ove sezone. 


~The last bag is gray, and it has a specific shape. It can be bought in five different colors.

Poslednja torba je sive boje, i ima specifican oblik. Moze se poruciti u pet razlicitih boja. 


~Do you buy from Rosegal site, and what is your favorite thing that you bought from this site?

Da li kupujete sa ovog sajta, i koja je vasa omiljena stvar koju ste do sada porucili?



5 коментара:

  1. Wishlista je dina, a takođe odabrala si mnogo lepe torbe. Najviše mi se sviđa prva torba, jer sam ljubitelj bordo boje i najviše odeće i drugih stvarčica su mi upravo u toj boji.

    On Coffee With Adda ----> Adda's life

    ОдговориИзбриши
  2. Cesto svratim na sajt da vidim torbice jer sam luda za njima, i slažem se sa tobom imaju divne! Ova crvena je prelepa i rado bih je nosila!

    ОдговориИзбриши