среда, 27. септембар 2017.

CALL ME A BARBIE GIRL

~ How we slowly came in the autumn, our clothes are changing slightly.
The first thing I bought from the Zaful site is this pink leather jacket, which delighted me when it arrived.
It looks identical to the site, the material is excellent and will not miss the water. In my opinion, this color is the real autumn, although it can also serve in the spring. I took the size of M, which I also wear.
It can be combined with pumps as well as with sneakers.

Kako smo polako usli u jesen, odeca nam se lagano menja.
Prva stvar koju sam kupila sa Zaful sajta je ova roze kozna jakna, koja me odusevila kada je stigla.
Izgleda identicno kao na sajtu, materijal je odlican i nece propustati vodu. Po mom misljenju, ova boja je prava jesenja, mada moze da posluzi i u prolece. Uzela sam velicinu M, koju inace i nosim.
Moze se kombinovati uz cipele, kao i uz patike.





Zaful Summer 2017 Promotion  
You have Coupon: ZafulChen, and 10%-20% OFF

BYE HERE - Zip Up Belted Faux Leather Biker Jacket 


~ Then, on the site I saw a skirt of the same color as a jacket, so I decided to combine them. Skirt is extremely high quality, made of velvet, and I took it in size S.

Zatim, na sajtu sam videla suknju iste boje kao i jakna, pa sam odlucila da ih iskombinujem. Suknja je izuzetno kvalitetna, izradjena od plisa, a uzela sam je u velicini S.




BYE HERE - Lace Up Faux Suede Mini Skirt


~ Also, I bought a pink bag on Rosegal site. It's a small bag, however, a lot of things can fit inside, and I like it a lot. Quality is excellent.

Takodje, na Rosegal sajtu sam kupila roze torbu. U pitanju je mala torba, medjutim, puno stvari moze da stane unutra, i mnogo mi se svidja. O kvalitetu da i ne govorim, savrsena je !




Also, you can find interesting things here - Champange Gold Dress


~ In the end, on Rosegal site, I bought off-white pumps. They are comfortable and I can walk in them, which is the most important and the heel is not very high.

Za kraj, kupila sam bez salonke. Udobne su i moze se hodati u njima, sto je najvaznije i potpetica nije mnogo visoka.




Rosegal summer 2017 Promotion  
You have Coupon: RosegalChen for 10%-20% OFF



11 коментара:

  1. Odlicna kupovina :)
    Veoma mi se dopada jaknica i torbica,zaista sam odusevljena :*

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Izgledate još lepši od Barbie 😍
    pozdravi
    Lili-93.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Such a really great Post<3
    You look amazing<3
    I wish you a great day
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo sam tu suknju mjerkala .. i ne uzmem je nikada, jer iskreno nisam htjela da experimentisem , tacnije nisam znala kako izgleda na nekome. Definitivno sljedeci put narucujem *-* Predivna!

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, predivan stajling! Oduševljena sam tvojim odabirom. Fenomenalan post draga Andjela.

    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши