уторак, 26. септембар 2017.

BRONZANA VEČERNJA ŠMINKA


KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU DNEVNE I VEČERNJE ŠMINKE?

Za razliku od dnevne šminke, šminka za veče je mnogo upadljivija i intenzivnija. Kada se šminkam za neku manifestaciju koja se odvija u toku noći, volim da moje lice izgleda upadljivije, a posebno volim da istaknem oči.
Savršeno našminkan ten, po mom mišljenju, izgleda nedovršeno ako oči nisu u prvom planu.
Dakle, večernja šminka obiluje tamnim bojama, u mom slučaju toplog podtona.

KOJE SENKE NAJČEŠĆE KORISTIM KADA SE ŠMINKAM ZA VEČE?

Senke koje ja koristim mesecima unazad su senke kompanije '' Martinović '' o kojima sam vam pisala više puta, upoznala vas sa njihovim radom i celokupnim asortimanom. Ukoliko ste to propustili, možete pročitati OVDE.
Kada je u pitanju večernja šminka, mogu slobodno reći da je sve dozvoljeno, ukoliko uživate u bojama i šminka vam predstavlja zadovoljstvo, možete prekršiti čuveno pravilo u svetu šminke '' naglašene oči ili naglašene usne ''.
U mom slučaju, ja volim naglašeno i jedno i drugo, i to je upravo šminka koju sam kreirala za vas kao predlog večernje šminke koju ćete videti u nastavku.

KOJE BOJE KORISTITI KADA JE VEČERNJA ŠMINKA U PITANJU?

Šminka za veče je u stvari dramatična šminka, što znači da se ovakva šminka preporučuje i za scenu, koja sama po sebi zahteva jaku i intenzivnu šminku kako bi upotpunila kostim, frizuru ili garderobu.
Boje senki koje preovladavaju kada je u pitanju večernja šminka su u najvećem broju slučajeva crna, smeđa, ljubičasta, jarka žuta, plava, zelena, narandžasta i crvena.

DA LI KORISTITI ISKLJUCIVO MAT SENKE?

To je vrlo individualna stvar i zavisi od vašeg ukusa i volje, međutim,'' mat efekat '' na licu više nije tako zastupljen kao ranijih godina, već se danas u većoj meri koriste senke sa metalik efektom.
Upravo takve senke pravi Martinović kozmetika, a one koje sam ja danas koristila na pokretnom delu kapka su senke u broju 15 ( Bronza metalik ), 16 ( Bakar metalik ) i 17 ( Bordo metalik ), a tehnika šminkanja kojom sam se poslužila je kombinacija '' hello '' i '' smokey '' efekta.
Naime, u unutrašnji i spoljašnji deo kapka sam nanela senku u broju 17, a na centru oka mešavinu boja 15 i 16. 
Sve tri senke sam nanosila četkicom koju sam prethodno blago nakvasila vodom, kako bih iz senki izvukla maksimalnu pigmentaciju, mada su same po sebi odlično pigmentovane.
Takođe, senku u broju 16 sam dodala na centar usana, kako bi mi usne izgledale punije. Dakle, ove senke imaju više namena, a mogu se čak koristiti i u svrhu ajlajnera.

Takođe, šminku za veče često prate i veštačke trepavice, kako bi dodatno istakle i vizuelno povećale vaše oči, ali sam ih ja ovoga puta zaobišla jer sam želela da su prvom planu budu same senke.

Uživajte u slikama, i javite ukoliko rešite da rekreirate moju šminku! ♥





Nova adresa Martinović kozmetike:

Draže Pavlovića 31, 11000 Beograd.
Kontakt telefon: 011 2767 890


*PR proizvodi

5 коментара: