четвртак, 28. септембар 2017.

Zaful Wishlist #4

~Hello, my dear!
Today I am informing you of my new purchase from Zaful site.
Since I began to buy things from these sites, I almost do not buy anything in my own country, how satisfied I am.
There are really lots of nice and quality clothes and shoes, but this time I decided to tell the autumn boots and two watches.
Take a look at this below:

Zdravo drage moje!
Danas vas obavestavam o svojoj novoj kupovini sa Zaful sajta.
Od kako sam pocela da porucujem stvari sa ovih sajtova, vise u svojoj zemlji skoro da ne kupujem nista, koliko sam zadovoljna.
Zaista ima pregršt lepe i kvalitetne odece i obuce, ali sam se ovoga puta odlučila da poručim jesenje čizmice i dva ručna sata.
Pogledajte to u nastavku:

Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion
You also have  Big Coupon 10%-20% OFF  - ZafulChen


~I bought the number 37 that I wear, and thay also have the same ones in brown color.

Uzela sam broj 37 koji inace i nosim, a takodje pored crnih, imaju iste u braon boji. Jedva sam se odlučila koje ću.

~And as I said, I bought two watches, because jewelry is never enough. One is in rose-gold, and the other is silver. I believe that I will wear them often because I think they are easy to combine with every piece of clothing.

I kao što rekoh, poručila sam dva sata, jer nakita nikada dosta. Jedan je u rose-gold boji, a drugi srebrni. Verujem da ću ih često nositi jer mislim da se lako kombinuju uz svaki komad odeće.


THE ROSE-GOLD 

THE SILVER ONE

~Are you buying from Zaful site and what are your experiences?

Da li vi kupujete sa Zaful sajta i kakva su vasa iskustva?

4 коментара:

  1. Ove satove sam i prije viđala i zaista su mi odlični. Predivni su i super se uklapaju u različite kombinacije. Također, ove cipele mi se mnogo dopadaju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Great picks! I just found your blog and I'm loving it!
    I also followed you on GFC, so if you could follow me back that'd be awesome! :)

    www.letmecrossover.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Great boots and watches. :)
    Enjoy your weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши