среда, 20. септембар 2017.

AURA PRIME ME - BAZA ZA ŠMINKU

Nakon odgovarajuće kreme, baza za šminku je prvi korak u mojoj rutini šminkanja odavno.
Baza za šminku predstavlja podlogu koja se nanosi pre pudera, i na taj način štiti kožu lica od njega, a takođe pravi jednu glatku površinu preko koje će se puder mnogo lakše naneti i stopiti sa vašim tenom.
Samim tim smatram da je ona nezaobilazni korak u šminkanju kada vam je potrebno da vam šminka stoji više sati u toku dana.
Takođe, ukoliko primećujete da vam se puder na određenim mestima ne hvata ravnomerno, to je upravo zbog toga što ne koristite bazu za šminku.



Baza za koju se ja opredeljujem već više od mesec dana je AURA PRIME ME BAZA/PRAJMER ZA ŠMINKANJE.
Formulisana je na bazi vode, a to je upravo ono što je najpotrebnije koži za hidrataciju. 
Primetila sam da zaista ublažuje izgled nedostataka na koži i da šminku čini dugotrajnijom. Takođe, još nešto što mi se posebno dopada kod nje je to da sadrži zaštitni faktor u sebi, tako da sam ovom bazom štitila lice od sunca u toku leta, kada nisam imala odgovarajuću kremu namenjenu za to.
Takođe, nekada sam je koristila i umesto hidratantne kreme kada sam bila u žurbi, i mogu vam reći da služi i u toj ulozi.
Dakle, možete je slobodno koristiti samostalno, pre tečnog pudera, ali i u kombinaciji sa puderom ukoliko želite prirodniji izgled tog dana.



Ono što sam takođe primetila je da mi ova baza drži sebum pod kontrolom čak i više vremena nego što sam očekivala od nje, a ta njena karakteristika nije čak ni navedena na ambalaži.
S tim u vezi, smatram da je ova baza pogodna za sve tipove kože.
Drži sebum pod kontrolom određeni period, ali ne matira kožu, tako da je koža slobodna da diše, a s obzirom da je u osnovi ove baze voda, osobe sa suvom ili dehidriranom kožom će je obožavati!
Takođe, osobe sa zrelijom kožom treba da obrate pažnju na ovu bazu, jer vrlo dobro vraća koži elastičnost i svežinu čim je nanesete.



Odlično ujednačava boju tena i pomalo čak i smanjuje crvenilo na licu, ukoliko ga imate.
Dolazi u pakovanju od 30 ml, što je za ovakav tip proizvoda odlična mililitraža, budući da je potrebna minimalna količina za celo lice, blagog je mirisa koji ispari vrlo brzo nakon nanošenja a tekstura baze je identična kao i tekstura hidratantne kreme. Ni previše retka, ni gusta.



Ova baza je meni zamenila sve baze za šminkanje koje posedujem za vrlo kratak vremenski period, što govori o tome koliko sam oduševljena njome, a cena se kreće oko 500,00 dinara.
Takođe, iz njihove kolekcije trenutno testiram Cover Me tečni puder, kao i Correct Me korektor, o kojima ću vas obavestiti naknadno.
Ukoliko ste probale ovu bazu, pišite mi i prenesite svoja iskustva, a svi oni koji žele da saznaju gde je mogu nabaviti, reći ću - Lilly, DM kao i sa Aurinog zvaničnog sajta OVDE, gde je poštarina za svaku porudžbinu preko 1.000,00 dinara besplatna.


Recenzije koje će vas možda zanimati:

Idealna paleta senki za leto? AURA ROMANTIC SUNSET EYESHADOW PALETTE


Šta je '' STROBING '' tehnika šminkanja? + AURA CITY LIGHTS STROBING CREAM & STROBING STICK


*PR proizvodi

5 коментара:

  1. Nisam probala bazu za šminkanje, ali ova mi se čini odličnom. Ukoliko bude neke prilike, uzeću je. A tebi svaka pohvala za recenziju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. great Post<3
    Would you like to follow each other?
    Let me know with a comment on my blog.
    Have a great day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam njihovu bazu za senke i jako sam zadovoljna, tačno ono što mi treba u tu svrhu! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши