понедељак, 16. април 2018.

LADY BUG

Obozavam da kombinujem crveno i bez.
Kosulja je kupljena sa ROSEGAL sajta u velicini M.
Napravljena je od izuzetno prijatnog i kvalitetnog materijala, svidja mi se kako mi stoji. 
Prijatna je za nosenje, lagana, i savrsena je za prolecne dane.




Ja je kombinujem uz suknje, ali i uz crne pantalone. U pitanju je neki univerzalni model kosulje koji se zaista lako kombinuje. Takodje volim sto ima tufne po sebi, pa kada je obucem samu sebe podsecam na bubamaru. 




I love combining red and off white.
The shirt was bought from ROSEGAL site in size M.
It is made of extremely pleasant and quality material, I like how it stands.
It is pleasant to wear, light, and perfect for spring days.




I combine it with skirts, but also with black trousers. It is a universal model of a shirt that is really easy to combine. I also love that there are tufts in me, so when I'm dressing myself, I remind myself of a bumblebee.


Coupon cods:  Rosegalblog for 10% OFF
 Rosegal best Spring gift 2018

Suknja je takodje stigla sa ROSEGAL sajta. U pitanju je suknja od plisa, bez boje, velicine M.
Ne znam za vas, ali ja obozavam ovakve suknje.
Malo je kraca, ali mi to ne smeta. Istakne lepo crte tela, i takodje se lako kombinuje. Nosim je uz bele ili crne majice ili kosulje, cini mi se da tako najbolje izgleda.
Na sebi ima zanimljivi print u obliku pertlica, koje mogu da se skinu ali lepse izgleda kada su tu. 
Bila je izuzetno povoljna kada sam je ja kupila, proverite na sajtu. 




Skirt also arrived from ROSEGAL site. It's a skirt from plain, without color, the size of M.
I do not know about you, but I love these skirts.
It's a bit shorter, but I do not mind. It highlights beautiful body lines, and it is also easy to combine. I wear it with white or black shirts, it seems to me that it looks so good.
It has an interesting print in the form of pimples, which can be removed but looks better when they are there.
It was extremely cheap when I bought it, check it on the site.







Torba je stigla sa Zaful sajta. U pitanju je bordo torba, srednje velicine. Nije velika, ali unutra mogu stati osnove stvari poput telefona i novcanika. Jako je dobro napravljena, i bas luksuzno i prefinjeno izgleda. Otvara se uz pomoc magneta, a po sebi ima sitne zlatne detalje. Uz nju se dobija i kais koji se moze skinuti, ako vam se torba u tom slucaju vise svidja. Cena joj je bila sasvim korektna i povoljna za taj kvalitet. Proverite na sajtu! 

The bag came from the Zaful site. It's a wine-red bag, medium sized. It's not big, but the basics things like a phone and a wallet can stand in there. It's very well made, and it's basically luxurious and sophisticated. It opens with the aid of a magnet, and in itself has fine golden details. With it, you get a belt that can be removed, if you like your bag more in that case. The price was perfectly correct and favorable for this quality. Check out the site!








4 коментара: