понедељак, 16. април 2018.

I'M A SILVER STAR?

Kako izgleda moja savrsena jakna? Bas ovako! Radi se o jakni koja me oborila sa nogu jos kada sam je videla na sajtu ZAFUL.
Kada mi je stigla, jos vise mi se dopala. Srebrna je, sa zvezdanim printom na sebi. Kada je nosim osecam se kao princeza. Jako je kvalitetno napravljena, i bas je jedinstvena. 




Pored ove srebrne, na sajtu je bilo jos pet boja, tako da verujem da bi svaka od vas pronasla svoju idealnu boju.
Ne skidam je od kako mi je stigla, toliko mi se svidja. Mozda je ona stvar koja mi se najvise svidja u svom ormaru, predobra je.






What does my perfect jacket look like? Just like this! It's about a jacket that struck me off my legs when I saw it on the ZAFUL website.
When it arrived, I liked it even more. It's silver, with a starry print on it. When I wear it, I feel like a princess. It's very well made, and it's basically unique.




In addition to this silver, there were five more colors on the site, so I believe that each of you will find your ideal color.
I do not get it off since I arrived, I like it so much. Maybe it's the thing that I like the most in my closet, it's so good.





BUY HERE
Coupon cods:  Zafulblog for 10% OFF 
 Zaful Spring 2018 Special Promotion  

Ova torba je stigla sa ROSEGAL sajta, i kupila sam je kako bih je kombinovala sa ovom jaknom jer mi se cinila iste boje. Malo se razlikuju, ali mislim da se bas zbog toga idealno kombinuju.
Torbica je srednje velicine, ali unutra ima dosta prostora.
Ima specifican patent za otvaranje, tako da je to cini jedinstvenom.




Negde je izmedju sive i braon boje, i ta neodredjena boja je upravo ono sto mi se najvise svidja kod nje.
Uz nju se dobija i kais koji je bas sirok, tako da vam torba nece kliziti sa ramena. Kais se moze i skinuti, u zavisnosti od toga sta vise volite.
Takodje je ovo jedna od najlepsih torbi koje ja imam. 




This bag came from the ROSEGAL site, and I bought it to combine it with this jacket because it made me look the same color. They are a bit different, but I think they are perfectly combined.
The bag is medium size, but there is a lot of space inside.
It has a specific patent for opening, so it makes it unique.




It's somewhere between gray and brown, and that indefinable color is exactly what I like most of it.
With it you get a belt that is so broad, so your bag will not slip from your shoulders. 
It's also one of the most beautiful bags that I have.




2 коментара: