субота, 21. април 2018.

EVELINE KOZMETIKA - RECENZIJA

EVELINE brend je generalno brend o kome se na našem području malo priča, a trebalo bi jer su im cene zaista pristupačne, a kvalitet proizvoda parira i mnogim skupljim brendovima.
Ja sam pre određenog vremena dobila priliku da isprobam neke njihove proizvode, a u pitanju su Eveline All Day Ideal Stay mat puder, Grand Couture Spectacular Lashes maskara i Spa balzam za telo, sa mirisom kafe.



EVELINE ALL DAY IDEAL STAY mat puder je u nijansi white 60. Kao što možete i da vidite, u pitanju je beli transparentni matirajući puder.
Dolazi u plastičnom pakovanju od 12gr, sa providnim poklopcem, tako da i bez otvaranja možete videti proizvod.
Ovaj puder daje mat završnicu koži i zaista lepo fiksira šminku. Njegova tekstura je vrlo lagana, tako da mi nikada ne ostavlja onaj ''praškasti'' efekat na licu, već odlično zagladi pore.
Odlično zagladi i sitne linije oko očiju, i najviše volim da njime setujem upravo taj predeo na svom licu.
Ne ističe teksturu kože, međutim, ukoliko stavite malo više ili se šminkate bejking metodom, zna da ostavi beli trag na fotografijama, zato samo umereno sa njim.
Preporučujem ga svim osobama sa normalnom, kombinovanom, a naročito masnom kožom jer neće dozvoliti da vaš sebum izbije na površinu kože pre vremena i bićete obezbeđeni izvestan broj sati nakon nanošenja.





EVELINE GRAND COUTURE SPECTACULAR LASHES maskara je maskara u crnoj boji, sa silikonskim aplikatorom. 
Sadrži vosak koji je otporan na visoku temperaturu, tako da je odlična za ove prolećne i predstojeće letnje dane.
Uz pomoć savitljivog aplikatora, maskara lepo raščešlja trepavice i da im volumen.
Ako nanesete jedan sloj maskare, dobijete prirodan dnevni efekat, međutim, uz pomoć dva sloja, trepavice zaista izgledaju kao da ste stavili veštačke.




EVELINE SPA BALZAM ZA TELO dolazi u pakovanju od 200 ml.
U pitanju je hranljivi balzam za telo, sa aktivnim kofeinom koji zahvaljujući kompleksu aktivnog kofeina i kakao putera, utiče na prirodne procese ćelijskog obnavljanja, stimuliše cirkulaciju krvi i uklanja toksine iz tkiva.
Upotrebljava se tako što se mala količina balzama utrlja u kožu celog tela.
Ono što sam ja primetila jeste da se on vrlo brzo upije u kožu, da je odlično hidrira i pomalo zateže, a pritom ne ostavlja nikakav masni film na koži.
Njegov miris mene podseća na mešavinu kafe i karamele, i smatram da će mu se posebno obradovati svi ljubitelji kafe.
Nakon nanošenja, miris se dugo zadržava na koži, i to je pored hidratacije koju mi pruža, meni najvažnije.




Sve u svemu, svi ovi proizvodi su odlični i sve mogu da vam preporučim od srca. Na vama je samo da izaberete ono što vama treba, verujem da ćete biti oduševljeni baš kao i ja.
EVELINE proizvode možete kupiti u Lilly i DM drogerijama, ili preko sajta MALA KUĆA KOZMETIKE.




*pr proizvodi

3 коментара: