недеља, 22. април 2018.

GOLDEN ROSE METALS SCULPTING PALETTE

Golden Rose brend je jedan od prvih brendova za čije sam se proizvode zainteresovala na početku svog šminkanja.
Svi proizvodi od Golden Rose-a koje sam do sada probala su mi se dopali, neki su standardni deo moje kolekcije šminke, a neke još uvek otkrivam.
Proizvod koji sam poslednji otkrila i za koji mogu reći da je zaista odličan je Golden Rose Metals Sculpting paleta za konturisanje.



Ova paletica sadrži tri proizvoda u kamenu (bronzer, hajlajter i rumenilo), a svaki od njih ima 4,5 gr.
Pakovanje je crno mat, sa sjajnim Golden Rose logom na paleti, a unutra se duž cele palete nalazi ogledalo.



BRONZER je potpuno mat i ima neutralni podton, sa primesama maslinastih nijansi.
To je odlično, jer smatram da će samim tim odgovarati osobama sa različitim tonovima i podtonovima kože, a pritom nema nimalo onih narandžastih boja kojih se svi plašimo i koje skoro nikome ne stoje dobro.
Ukoliko ste malo tamnijeg tena od mene, ovaj bronzer ćete moći da koristite i za konturisanje, međutim, ako ste približno mog tena, služiće vam isključivo kao bronzer, za blago utopljavanje lica.
Proizvod se lepo nanosi i stapa sa svim proizvodima koje nanesete ispod, ne ostavlja tragove i nadogradiv je, tako da ga možete dozirati.




HAJLAJTER me oduševio! U pitanju je neka ''šampanjac-roze'' boja, takođe neutralnog podtona, koja će odgovarati svim tonovima i podtonovima kože.
Za mene je ovo idealna nijansa jer sam prilično svetlog tena, i ne odgovaraju mi tamniji hajlajteri.
Tekstura ovog hajlajtera je zaista fina i lagana, ne sadrži šljokice i samim tim ne ističe teksturu kože.
Ako imate problematično lice, verujte mi da ovaj hajlajter to neće dodatno istaći.




RUMENILO je popularne '' rose-gold '' nijanse, sedefaste završnice.
Ono je čini mi se, najpigmentovanije u celoj paleti i dovoljna je veoma mala količina prilikom apliciranja proizvoda na lice.
U sebi sadrži zlatne čestice i mnogo lepo izgleda na veštačkom svetlu, kao i fotografijama.




Smatram da je ova paleta veoma praktična jer sadrži čak tri proizvoda, pa će biti odlično rešenje za putovanje ili za sve vas koji ne volite da gomilate šminku.
Za nas kolekcionare i ljubitelje šminke, ovo je predivan primerak.
Cena joj je zaista pristupačna i možete je nabaviti na svim mestima gde se prodaje Golden Rose kozmetika, a ja sam svoju nabavila preko Instagram profila - makeupboutique_nis . 



3 коментара:

  1. Such a pretty pictures ♥
    I like the swatches on your hand,
    very informative post :)

    xx
    Amira
    www.amirahayupratiwi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Toliko slušam o GR proizvodima, a od istih sam isprobala samo lakove :/ jer ih je teško pronaći, ili ih uopšte nema (barem u mom gradu). Bilo kako bilo, odlična recenzija i baš mi se dopada paleta

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши